Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okay Sports topic #2386146

Subject: "Does Eric Gordon have a mask and a gun when he picks up his paycheck?" Previous topic | Next topic
ThaTruth
Charter member
88923 posts
Tue Nov-04-14 12:25 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Does Eric Gordon have a mask and a gun when he picks up his paycheck?"


  

          

dude is looking bad out there, the other night he put up a goose egg in 34 minutes...

http://www.nola.com/pelicans/index.ssf/2014/11/eric_gordon_admits_he_is_strug.html

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


Does Eric Gordon have a mask and a gun when he picks up his paycheck? [View all] , ThaTruth, Tue Nov-04-14 12:25 PM
 
Subject Author Message Date ID
If they can trade his ass before the deadline, they better. Cause dude i...
Nov 04th 2014
1
Who in the world would take him?
Nov 04th 2014
4
      I know I wouldn't trade for him. Josh Smith's sorry ass is the first con...
Nov 04th 2014
12
      no way he's opting out, lol
Nov 04th 2014
16
           seriously, zero, Rudy Gay opting out last year was more likely
Nov 04th 2014
26
                Eh, you might be shocked then.
Nov 04th 2014
33
                     sheeit Money is Money...
Nov 04th 2014
42
he uses the same one his agent used when...
Nov 04th 2014
2
RE: Does Eric Gordon have a mask and a gun when he picks up his paycheck...
Nov 04th 2014
3
maybe the best use of the mask and gun meme yet
Nov 04th 2014
5
what did hibbert do besides take us on a wild roller coaster ride?
Nov 04th 2014
7
      even if that were true, that's so much better than what gordon is now
Nov 04th 2014
9
Clearly, the Clippers trade was better. *smh*
Nov 04th 2014
6
lol
Nov 04th 2014
8
It was.
Nov 04th 2014
13
      It was highway robbery and Gordon's BEEN garbage.
Nov 04th 2014
14
           The day we traded for Gordon he was a budding superstar.
Nov 04th 2014
15
                lol
Nov 04th 2014
17
                It's tired and dead, but they keep bringing it up
Nov 04th 2014
19
                He was averaging closer to 25 before he sprained his wrist too.
Nov 04th 2014
20
                so...laker fans were right??
Nov 04th 2014
22
                No.
Nov 04th 2014
24
                     yeah i read you keep saying 'at the time'. I'm talking bout now lol
Nov 04th 2014
36
                Yeah, it was definitely a fair trade had Gordon's knees not went to shit...
Nov 04th 2014
23
                Dogg my franchise is in the shitter right now, I'm gonna cry...okay?!
Nov 04th 2014
25
                this is some GWB shit...
Nov 04th 2014
34
                     lol exactly. lmfao
Nov 04th 2014
37
Remember when the suns signed him to that offer sheet?
Nov 04th 2014
10
lol...yep...and Hornets was like "naaaahhhh...we MATCH your sheet"
Nov 04th 2014
11
Unfair. Dude's knees are cooked.
Nov 04th 2014
18
Exactly. At the time he was right with Russ & Rose
Nov 04th 2014
21
Uhhhh, no.
Nov 04th 2014
27
lol...I was like, WHAAAAT???
Nov 04th 2014
28
The point is that people pretend he was sorry.
Nov 04th 2014
31
agree w/ all of that.
Nov 04th 2014
32
I mean, he was good.
Nov 04th 2014
41
      Lol...you said Jamal Crawford. It's gonna be one of those...
Nov 04th 2014
47
      You can lie if you want, but numbers don't.
Nov 04th 2014
48
           he wasn't a 22 year old, tho
Nov 04th 2014
52
           HE SAID HE WAS RIGHT THERE WITH ROSE AND RUSS
Nov 04th 2014
63
           Well, if you wanna act fucking stupid. I'll call you stupid.
Nov 04th 2014
53
                Don't be all mad.
Nov 04th 2014
61
                     he was a fucking 22 year old
Nov 04th 2014
62
                          Derrick Rose. Russell Westbrook. Eric Gordon.
Nov 04th 2014
64
                               Hahaha.....you're an idiot and you card got pulled.
Nov 04th 2014
65
                                    Could be an unfair comparison, but uh...
Nov 04th 2014
67
                                         LMAO....at the time they were all contemporaries you DUMB FUCK
Nov 04th 2014
77
                                              He wasn't on their level even then. Sorry.
Nov 05th 2014
83
      bad comparison to attack a bad comparison
Nov 04th 2014
50
      Nope, now THIS is some hindsight shit.
Nov 04th 2014
66
           Nobody is arguing the trade was a bust dummy.
Nov 04th 2014
68
           a) wouldn't you be?
Nov 04th 2014
69
           no need for this now that we realize we were talking different trades
Nov 04th 2014
71
                Oh, I thought you were talking about Harden's trade. My bad.
Nov 04th 2014
72
                     lol, i just realized the same mistake was happening.
Nov 04th 2014
73
      First of all, I'm the one bringing logic to this conversation.
Nov 04th 2014
74
Didn't say his team was winning. But he was...
Nov 04th 2014
35
      and a better player than neither.
Nov 04th 2014
38
      And you can easily say that now cuz he has no knees
Nov 04th 2014
39
           nah, i'm talking about the time he was a better shooter and.or defender
Nov 04th 2014
40
                Cool
Nov 04th 2014
46
      Who would you rather have?
Nov 04th 2014
43
           Why are you comparing Hardens 2012 to Gordon's 2011?
Nov 04th 2014
49
                That's my bad, thought I was looking at the same year.
Nov 04th 2014
51
                     Well it's not comparable. And Gordon got hurt.
Nov 04th 2014
54
                          It's not comparable? Okay, guy.
Nov 04th 2014
60
http://www.reactiongifs.com/r/wltr.gif
Nov 04th 2014
29
RE: At the time he was right with Russ & Rose
Nov 04th 2014
30
It's not really surprising, he was an undersized injury-prone 2 guard...
Nov 04th 2014
45
      cotdamn, folk...go easy
Nov 04th 2014
55
      Nigga you wrote that but you're a Brad Beal fan. Lmao!
Nov 04th 2014
57
           how does it relate to Brad? I'm honestly curious
Nov 04th 2014
58
           Beal is looking like an undersized injury prone 2 guard
Nov 04th 2014
59
                Take Care
Nov 04th 2014
70
           did I say anything that wasn't true? Neal doesn't rely on athleticism...
Nov 04th 2014
76
                Did you ever see Eric Gordon play? Honestly.
Nov 04th 2014
78
                     Are you mad or nah?
Nov 04th 2014
80
Imagine if LAC included Eric Bledsoe instead of Eric Gordon for CP3
Nov 04th 2014
44
Yup, LA gave us the choice: Bledsoe or the Minny pick
Nov 04th 2014
56
New Orleans would've been foolish for taking that deal.
Nov 04th 2014
75
      Exactly. I would've told you ERIC GORDON >>>>> BLEDSOE
Nov 04th 2014
79
0 for tonight? He's about to lose his job to Austin Rivers
Nov 04th 2014
81
Now THAT'S some sorry shit
Nov 05th 2014
84
Muphucka is a FAT version of Ben Gordon
Nov 04th 2014
82
Welp
Jun 23rd 2016
85
classic uppage here...
Jun 24th 2016
86
      RE: classic uppage here...
Jun 24th 2016
87
^^^comeback or MIPOTY 2017-18?
Nov 12th 2017
88

Lobby Okay Sports topic #2386146 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com