Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Pass The Popcorn topic #734266

Subject: "Bruh that's the first name I thought of" Previous topic | Next topic
Mafamaticks
Member since Jan 12th 2004
4635 posts
Wed Apr-17-19 07:46 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "Bruh that's the first name I thought of"
In response to In response to 8


  

          

She has the frame and the general aloofness

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


Cowboy Bebop (Netflix) [View all] , hardware, Thu Apr-04-19 12:18 PM
 
Subject Author Message Date ID
Mustafa Shakir will make a great Jet!!!
Apr 05th 2019
1
They gonna make Black Dog Serenade an 'it be your own people' plot
Apr 06th 2019
4
      haha!
Apr 08th 2019
6
who can play Ed though?
Apr 05th 2019
2
some unknown i suspect
Apr 06th 2019
3
      yeah I think it would have to be.
Apr 08th 2019
5
      Willow Smith?
Apr 16th 2019
8
          
                isn't Ed like 11?
Apr 18th 2019
10
                     Yeah something like that
Apr 24th 2019
12
you have my attention
Apr 08th 2019
7
Cool. Interested in this.
Apr 19th 2019
11
Its out....John Cho is dope.
Nov 19th 2021
13
this part....
Nov 19th 2021
14
RE: this part....
Nov 19th 2021
15
Disagree on John Cho
Nov 30th 2021
17
I blame the writing
Dec 01st 2021
19
its a horrible miscast. he's about 20 years too old for it
Nov 30th 2021
18
      Yep. Cho is 50 fucking years old.
Dec 02nd 2021
20
awful in a way i didnt see coming
Nov 20th 2021
16
Canceled. No season 2.
Dec 10th 2021
21
couldn't bring myself to watch this.
Dec 16th 2021
22

Lobby Pass The Popcorn topic #734266 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com