Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Pass The Popcorn topic #285998

Subject: "janey goes to the movies (Movie *Theatre* Experiences Poast)" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
janey
Charter member
123119 posts
Tue May-29-07 12:05 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"janey goes to the movies (Movie *Theatre* Experiences Poast)"


  

          

This is distinct from what we watched. This is more about the experience of watching qua watching.

I went to see Hot Fuzz on Saturday. And it was the perfect movie viewing experience. There was, literally, one other person in the theatre and I never even heard him laugh.

I was seated more or less front and center, and just before the movie started, an older woman wandered in and asked me whether this was the theatre for Away From Her.

I was completely enchanted by the irony of the confused older woman lost on her way to see a movie about a confused older woman.

Then the next day when I saw Away From Her, there was a much older man seated behind me who, as soon as the film started (and for those who haven't seen it, it begins VERY quietly), began rattling a candy wrapper. It went on so long that I was tempted to turn around and ask him if he needed HELP to open his fuckin candy, but just then the woman behind him asked him to put it away. She had to repeat her request to him because he didn't catch it the first time. Then his (elderly) friend asked him, "Are you okay?" and he said, "Some girl behind me just poked me but I don't know what her problem is." LMAO.

Then he fell asleep, and you could tell from his breathing but he didn't snore. It was great. God bless Sarah Polley. She's really captured the geriatric market, if I do say so myself, lol.

  

Printer-friendly copy


janey goes to the movies (Movie *Theatre* Experiences Poast) [View all] , janey, Tue May-29-07 12:05 PM
 
Subject Author Message Date ID
QUICK POST JACK: L.A. Players, a new theatre's opening for grown folks
May 29th 2007
1
oh even here you can really tell that Landmark's competing
May 29th 2007
2
I'm actually really looking forward to this...
May 29th 2007
3
I love Landmark.
May 29th 2007
28
5 minutes from my house too
May 29th 2007
33
LAOKPs: anyone down to catch a flick at the landmark this weekend?
May 29th 2007
40
yeah, I was definitely odd man out at Away From Her
May 29th 2007
4
that WAS well done
May 29th 2007
10
This is off topic
May 29th 2007
5
dude it's all in that post
May 29th 2007
6
Would it be kosher to use this post to relate my expereinces as...
May 29th 2007
7
absolutely
May 29th 2007
8
Most of the stupidity manifested itself in the ticket line
May 29th 2007
25
      hahaha these are great!
May 30th 2007
41
you actually had 'experiences' working in a theater?
May 29th 2007
9
      mrhood let me in on the #1 secret for movie theatre sex
May 29th 2007
11
      well, just don't leave too big a mess for the ushers, and it's cool
May 29th 2007
12
      I don't think I was the one who told you that
May 29th 2007
16
      I used to hate that shit
May 29th 2007
17
           That one post made me miss your SOAP comic
May 29th 2007
34
                gone but not forgotten
May 29th 2007
36
      Nope.
May 29th 2007
18
           aha!
May 29th 2007
23
      Come on, Buck, you don't have "moron" stories?
May 29th 2007
13
           yeah I worked with all kinds of morons
May 29th 2007
15
After this weekend, I am SO over going to movie theatres.
May 29th 2007
14
Wow, this one is especially fucked up:
May 29th 2007
20
RE: Wow, this one is especially fucked up:
May 29th 2007
29
I saw that good news tucked in right at the end
May 29th 2007
21
RE: I saw that good news tucked in right at the end
May 29th 2007
30
      I think you hit the nail on the head
May 29th 2007
35
ooooooh
May 30th 2007
48
for the first time in my life
May 30th 2007
49
I'm very, very surprised by this.
May 30th 2007
55
RE: ooooooh
May 30th 2007
54
I would have told her the pashmina was an heirloom
May 30th 2007
51
      LOL. That's good.
May 30th 2007
56
           I would've smashed the fuck outta both her feet when I left
May 31st 2007
62
back to that candy wrapper thing
May 29th 2007
19
kurlyswirl and I are VERY WELL AWARE of that fact
May 29th 2007
22
      well if you're gonna be THAT way about it
May 29th 2007
24
      lol the old guy with the candy wrapper in the original post
May 29th 2007
27
           the heart wants what it wants janey
May 29th 2007
38
      Yes, please.
May 29th 2007
26
           yeah lemme just walk in with a pocketful of loose butterscotch
May 29th 2007
37
                No...
May 29th 2007
39
                     but the previews are my favorite part
May 30th 2007
42
                          Unwrap it in the nearest utility closet right before they start
May 31st 2007
63
and to the people with the fucking babies
May 29th 2007
31
did you ever see Donnie Darko?
May 29th 2007
32
Worst Moviegoing Experiences
May 30th 2007
43
haha, I've been trying to focus on the bright side for a few weeks now
May 30th 2007
44
holy fuck @ this one
May 30th 2007
45
      that's some serious shit
May 30th 2007
47
      People are nuts
May 30th 2007
52
      Man, I would have found out where that fool lived
May 30th 2007
53
           and he's raising a CHILD
May 31st 2007
65
My Passion of the Christ experience
May 30th 2007
46
***BRAND***
May 30th 2007
50
So, is *this* a good idea, or, "stop snitchin'?" (swipe)
May 31st 2007
57
Sounds stupid.
May 31st 2007
58
That is outrageous....
May 31st 2007
59
Before we pass judgement, check out the device
May 31st 2007
60
Most of Janey and Kurly's experiences are at indy movies.
May 31st 2007
61
your conclusion is flawed
May 31st 2007
64
      lol
May 31st 2007
67
      My thoughts *exactly*.
May 31st 2007
69
on and off topic
May 31st 2007
66
There should still be crying rooms
May 31st 2007
68
RE: There should still be crying rooms
May 31st 2007
71
Perfect example. . .
May 31st 2007
70
May 31st 2007
72
LOL
May 31st 2007
73

Lobby Pass The Popcorn topic #285998 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com