Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #13273418

Subject: "Yeah, but is the garlic sauce racist?" Previous topic | Next topic
double negative
Member since Dec 14th 2007
20050 posts
Wed Jul-11-18 12:59 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Yeah, but is the garlic sauce racist?"


  

          

https://deadspin.com/papa-john-made-some-people-mad-after-allegedly-using-th-1827510327

***********************************************************
https://soundcloud.com/swageyph/yph-die-with-me

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
Fuck Papa Johns and that schmuck that does the commercials...
Jul 11th 2018
1
Dude's basically like "KFC is MORE racist tho..."
Jul 11th 2018
2
He got a punchable azz face too....
Jul 13th 2018
23
Fresh N-gredients
Jul 11th 2018
3
lol
Jul 11th 2018
7
HAHA
Jul 11th 2018
10
lol
Jul 12th 2018
15
lmao I needed that laugh
Jul 13th 2018
21
these people... smh
Jul 11th 2018
4
I don't understand the thought process of pointing out historic atrociti...
Jul 11th 2018
5
Africans had slaves.. even sold them
Jul 11th 2018
6
The stuff about him growing up in Indiana . . .
Jul 11th 2018
8
Being that rich makes you a bad person
Jul 11th 2018
9
according to below, he was a piece of shit before all the money
Jul 12th 2018
16
      Jesus, apparently
Jul 14th 2018
32
He's one of the worst people ever... n/m
Jul 11th 2018
11
The pizza reflects his personality
Jul 12th 2018
12
aaaaaaand hes out.
Jul 12th 2018
13
I am reveling in the irony. Hate this guy. My aunt used to date him
Jul 12th 2018
14
Papa John: Shitty Boyfriend
Jul 12th 2018
17
it went WAY beyond that, the guy was a psycho
Jul 13th 2018
18
      I mean, gwan 'n spill dat tea Sun!
Jul 13th 2018
19
      You Can't Leave Us Hanging Like That! Lol
Jul 13th 2018
20
      Right ?!
Jul 13th 2018
28
      lol awesome
Jul 13th 2018
22
      WOAH, wtf was this guy on?
Jul 13th 2018
25
      He was wide open about it
Jul 14th 2018
30
      RE: it went WAY beyond that, the guy was a psycho
Jul 15th 2018
33
Inbox please
Jul 13th 2018
26
you know peyton manning done sung a couple nigger duets with him.
Jul 13th 2018
24
at home on the couch like "Marvin's gonna kill me now"
Jul 13th 2018
27
Cool out with that shit
Jul 14th 2018
29
Manning not-fleet-of-foot ass owes his life to Tarik Glenn though
Jul 14th 2018
31

Dstl1
Charter member
45114 posts
Wed Jul-11-18 01:06 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
1. "Fuck Papa Johns and that schmuck that does the commercials..."
In response to Reply # 0


  

          

since he said that dumb shit about the protesters and their sales being down, I wouldn't eat there for free. Sales are down because your pizza is trash.

...private when I fly, ball out like Bron do. You in the game, but you sit n' coach like Tyronn Lue - Royce

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

flipnile
Member since Nov 05th 2003
10037 posts
Wed Jul-11-18 01:09 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
2. "Dude's basically like "KFC is MORE racist tho...""
In response to Reply # 0


  

          

"The col. said "nigger" a few times, but y'all coming at ME???"

"Niggers used to ger drug behind trucks where I'm from, bro... do you see me doing that shit??? THAT is real racism."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
NoDrawls McGraw
Member since Jun 24th 2007
11835 posts
Fri Jul-13-18 08:01 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
23. "He got a punchable azz face too...."
In response to Reply # 2


  

          

Errytime I usedta see da commercial where he paused, den said......"Papa Johns"...I always wanted ta punch dat muhfukka.




https://chriswind.bandcamp.com/track/kazes-mood-feat-rodnice

"You can take an African out of Africa, but you can't take Africa out of the African"

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Innocent Criminal
Member since May 03rd 2003
14233 posts
Wed Jul-11-18 01:10 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
3. "Fresh N-gredients "
In response to Reply # 0


  

          

________________________________
There are dozens of us! Dozens!

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
T Reynolds
Member since Apr 16th 2007
40807 posts
Wed Jul-11-18 01:42 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
7. "lol"
In response to Reply # 3


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
KiloMcG
Member since Jan 01st 2008
26011 posts
Wed Jul-11-18 01:52 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
10. "HAHA"
In response to Reply # 3


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
kinetic94761180
Member since Jul 05th 2002
17139 posts
Thu Jul-12-18 08:41 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
15. "lol"
In response to Reply # 3


  

          

_____________
Rjcc is code for "bitch-ass troll"

DROkayplayer™

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Nick Has a Problem...Seriously
Member since Dec 25th 2010
16171 posts
Fri Jul-13-18 07:36 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
21. "lmao I needed that laugh "
In response to Reply # 3


  

          

****************************************
Falcons, Braves, Bulldogs and Hawks

"As soon as I saw "Goblin" ahead of "AmeriKKA's Most..." I closed the window. Nothing to see here." - mrhood75

http://www.discogs.com/user/buhloone

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

legsdiamond
Member since May 05th 2011
56534 posts
Wed Jul-11-18 01:17 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
4. "these people... smh"
In response to Reply # 0


          

shut up already, damn

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

bentagain
Member since Mar 19th 2008
12780 posts
Wed Jul-11-18 01:18 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
5. "I don't understand the thought process of pointing out historic atrociti..."
In response to Reply # 0
Wed Jul-11-18 01:19 PM by bentagain

  

          

as some sort of rationalization for similar current behavior

like the Trumpsters pointing out that we had Japanese interment camps

yeah...okay...one of the worst moments in US modern history...

what's the point?

Colonel Sanders called blacks niggers

okay...WTF does that have to do with NFL players kneeling?

These folks are touched.

+1, the pizza sucks

frozen pizza >>> papa john's

---------------------------------------------------------------

If you can't understand it without an explanation

you can't understand it with an explanation

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
legsdiamond
Member since May 05th 2011
56534 posts
Wed Jul-11-18 01:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "Africans had slaves.. even sold them"
In response to Reply # 5


          

for some reason these white folks think pointing out this type of shit nullifies their racism.

shut up already, damn

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Marauder21
Charter member
46671 posts
Wed Jul-11-18 01:48 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "The stuff about him growing up in Indiana . . . "
In response to Reply # 0


  

          

Was this like a "be glad I'm NOT out there killing people?"

------

12 play and 12 planets are enlighten for all the Aliens to Party and free those on the Sex Planet-maxxx

XBL: trkc21
Twitter: @tyrcasey

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Walleye
Charter member
14120 posts
Wed Jul-11-18 01:52 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "Being that rich makes you a bad person"
In response to Reply # 0


          

I love that this happened on a conference call with a PR group trying to help him appear less racist. Having a fuck ton of money seems to make you incapable of learning things or changing your behavior in the slightest.

______________________________

"Walleye, a lot of things are going to go wrong in your life that technically aren't your fault. Always remember that this doesn't make you any less of an idiot"

--Walleye's Dad

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Mynoriti
Charter member
32793 posts
Thu Jul-12-18 08:48 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
16. "according to below, he was a piece of shit before all the money"
In response to Reply # 9


  

          

I don't think money is more likely to make you a trash person if you aren't already trash, but I do agree if you achieve success by/while being a shitty human, there's really not much incentive to evolve.

--------
http://ambitiondeficitdisorder.tumblr.com/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Walleye
Charter member
14120 posts
Sat Jul-14-18 06:56 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
32. "Jesus, apparently"
In response to Reply # 16


          

I guess that's not surprising? This story still cracks me up, because it's such a rich-guy style of "I absolutely refuse to learn any lessons" even though *he* is the one paying to be taught how not to be a racist. But god damn. I really don't want my pizza made by sociopaths.

______________________________

"Walleye, a lot of things are going to go wrong in your life that technically aren't your fault. Always remember that this doesn't make you any less of an idiot"

--Walleye's Dad

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Marbles
Member since Oct 19th 2004
20841 posts
Wed Jul-11-18 02:00 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
11. "He's one of the worst people ever... n/m"
In response to Reply # 0


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Paps_Smear
Member since Feb 02nd 2009
3813 posts
Thu Jul-12-18 09:21 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
12. "The pizza reflects his personality"
In response to Reply # 0


  

          

awful

And why ain't their no black people on the wall?

=================
Official Okay-Super Villain™

I only play the games that I win at -
Gamertag: Innovator
PSN: DurtyGambino
Steam: Durty Gambino
Twitch.tv/durtygambino

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

double negative
Member since Dec 14th 2007
20050 posts
Thu Jul-12-18 09:48 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
13. "aaaaaaand hes out. "
In response to Reply # 0


  

          

***********************************************************
https://soundcloud.com/swageyph/yph-die-with-me

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

ConcreteCharlie
Member since Nov 21st 2002
69850 posts
Thu Jul-12-18 08:38 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
14. "I am reveling in the irony. Hate this guy. My aunt used to date him"
In response to Reply # 0
Thu Jul-12-18 08:40 PM by ConcreteCharlie

  

          

She went out with him when he was first starting the business, I think they had like three locations then. I'd be the first to admit that my aunt is not exactly the portrait of saintly living but this guy was a real piece of trash. Super possessive, racist AS FUCK and very cheap. All stuff you already imagined but he was a real lunatic.

I'd go into detail in a PM, really wild shit. More than anything I wish him ill not because of his psychotic behavior or godawful politics but because of his woefully shitty product.

And you will know MY JACKET IS GOLD when I lay my vengeance upon thee.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Marauder21
Charter member
46671 posts
Thu Jul-12-18 09:27 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
17. "Papa John: Shitty Boyfriend"
In response to Reply # 14


  

          

This is why I love this site

------

12 play and 12 planets are enlighten for all the Aliens to Party and free those on the Sex Planet-maxxx

XBL: trkc21
Twitter: @tyrcasey

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
ConcreteCharlie
Member since Nov 21st 2002
69850 posts
Fri Jul-13-18 07:02 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
18. "it went WAY beyond that, the guy was a psycho"
In response to Reply # 17
Fri Jul-13-18 07:03 PM by ConcreteCharlie

  

          

we are talking stalking, threats, visits to family members at grade school, demanding a payoff to go away, coming back years later crying and begging. it was as pathetic as it was frightening. there was also no shortage of vile racism in the story, which was a unique twist. she went out with some oddball prominent people, including brutus the barber beefcake (who was actually a really nice guy).

And you will know MY JACKET IS GOLD when I lay my vengeance upon thee.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
NoDrawls McGraw
Member since Jun 24th 2007
11835 posts
Fri Jul-13-18 07:14 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
19. "I mean, gwan 'n spill dat tea Sun!"
In response to Reply # 18


  

          

TellemWhyYouREALLYMadSun!!!

I'm tryna hear deez goodiez on a chill friday while sippin my cold PBR.


Keep goin'......






#WeFamily

#YoBeefIzMine








https://chriswind.bandcamp.com/track/kazes-mood-feat-rodnice

"You can take an African out of Africa, but you can't take Africa out of the African"

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
RexLongfellow
Charter member
18199 posts
Fri Jul-13-18 07:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
20. "You Can't Leave Us Hanging Like That! Lol"
In response to Reply # 18


  

          

>we are talking stalking, threats, visits to family members at
>grade school, demanding a payoff to go away, coming back years
>later crying and begging. it was as pathetic as it was
>frightening. there was also no shortage of vile racism in the
>story, which was a unique twist. she went out with some
>oddball prominent people, including brutus the barber beefcake
>(who was actually a really nice guy)

This is a cliffhanger like shit man...wow

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
Brew
Member since Nov 23rd 2002
15353 posts
Fri Jul-13-18 11:53 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
28. "Right ?!"
In response to Reply # 20


          

----------------------------------------

"Fuck aliens." © WarriorPoet415

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Mynoriti
Charter member
32793 posts
Fri Jul-13-18 07:37 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
22. "lol awesome "
In response to Reply # 18


  

          

>she went out with some
>oddball prominent people, including brutus the barber beefcake
>(who was actually a really nice guy).

--------
http://ambitiondeficitdisorder.tumblr.com/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Marauder21
Charter member
46671 posts
Fri Jul-13-18 11:10 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
25. "WOAH, wtf was this guy on?"
In response to Reply # 18


  

          

Sounds like a complete maniac.

He seems like he'd be anti-Semitic, how did he rationalize all of this? Or was he just open about that too?

------

12 play and 12 planets are enlighten for all the Aliens to Party and free those on the Sex Planet-maxxx

XBL: trkc21
Twitter: @tyrcasey

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
ConcreteCharlie
Member since Nov 21st 2002
69850 posts
Sat Jul-14-18 05:05 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
30. "He was wide open about it"
In response to Reply # 25


  

          

Probably the most unnerving things he did had to do with my uncles, her younger brothers, who were still school-aged kids at the time. Several times he showed up at their school sometimes questioning them, sometimes intimidating them, etc. He made a lot of "jokes" about pushing them into the ovens. Holocaust humor, always a hit!

And you will know MY JACKET IS GOLD when I lay my vengeance upon thee.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
MaxPtah
Member since Mar 06th 2007
5609 posts
Sun Jul-15-18 08:54 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
33. "RE: it went WAY beyond that, the guy was a psycho"
In response to Reply # 18


  

          

Man I need you to create a whole new post for this lol

----------------------------------
www.maxptah.com
"you gotta be real white to hate on a nxgga for eating." (c) okp infin8

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Mgmt
Member since Feb 17th 2005
20975 posts
Fri Jul-13-18 11:12 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
26. "Inbox please"
In response to Reply # 14


  

          

>She went out with him when he was first starting the
>business, I think they had like three locations then. I'd be
>the first to admit that my aunt is not exactly the portrait of
>saintly living but this guy was a real piece of trash. Super
>possessive, racist AS FUCK and very cheap. All stuff you
>already imagined but he was a real lunatic.
>
>I'd go into detail in a PM, really wild shit. More than
>anything I wish him ill not because of his psychotic behavior
>or godawful politics but because of his woefully shitty
>product.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Reeq
Member since Mar 11th 2013
4060 posts
Fri Jul-13-18 08:04 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
24. "you know peyton manning done sung a couple nigger duets with him."
In response to Reply # 0


  

          

------

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
J_Stew
Member since Jul 06th 2002
22293 posts
Fri Jul-13-18 11:28 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
27. "at home on the couch like "Marvin's gonna kill me now""
In response to Reply # 24


          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Mgmt
Member since Feb 17th 2005
20975 posts
Sat Jul-14-18 01:17 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
29. "Cool out with that shit"
In response to Reply # 24


  

          

>

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
ConcreteCharlie
Member since Nov 21st 2002
69850 posts
Sat Jul-14-18 05:06 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
31. "Manning not-fleet-of-foot ass owes his life to Tarik Glenn though"
In response to Reply # 24


  

          

And you will know MY JACKET IS GOLD when I lay my vengeance upon thee.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby General Discussion topic #13273418 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com