Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okay Sports topic #2117397

Subject: "CBB Post: Sleeping Giants Edition" Previous topic | Next topic
placee_22
Member since Sep 30th 2002
12956 posts
Tue Jan-22-13 02:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
"CBB Post: Sleeping Giants Edition"


          

could have also been titled chronic underachievers.

I made this post w/ 2 programs in mind:

1. Georgia

2. Saint Louis


There is no really good reason that these programs aren't perennial top 25 programs. SLU has a good excuse now, but even before Majerus got there, they were underachieving, IMO.

If I were SLU, I'd take the show-cause hit and hire Bruce Pearl. I'm not sure how SLU's politics would get in the way of hiring a Jewish coach, but fuck all that, I'd go get him.

Georgia really has no excuse and I won't waste keystrokes on them, but Atlanta is <70 miles away, and Tech can't admit 3/4ths of em.


Any others that are glaring?

DePaul should probably be on this list too.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
lol @ u(sic)ga basketball
Jan 22nd 2013
1
WE COMIN.
Jan 22nd 2013
2
if u couldnt do anything with all the talent Detroit gave u in the 00s
Jan 22nd 2013
3
I didn't even know Oregon was a state - Tajuan Porter.
Jan 22nd 2013
4
lol that little shrimp could fill it up tho
Jan 22nd 2013
5
      the one time he decided to not be able to play
Jan 22nd 2013
7
      yeah that was ugly lol
Jan 22nd 2013
9
      he used to kill it in AAU ball too...
Jan 22nd 2013
10
please... there wasn't *that* much talent
Jan 22nd 2013
6
Yeah, that's a good one. I guess I'm too far removed though, because
Jan 22nd 2013
8

cgonz00cc
Member since Aug 01st 2002
33997 posts
Tue Jan-22-13 02:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
1. "lol @ u(sic)ga basketball"
In response to Reply # 0


  

          


  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

sfMatt
Member since Jun 20th 2002
10383 posts
Tue Jan-22-13 02:44 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
2. "WE COMIN."
In response to Reply # 0


  

          

Nike.
One of the best X's and O's coaches in the country.

Wait till you see who we've got coming in next.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
cgonz00cc
Member since Aug 01st 2002
33997 posts
Tue Jan-22-13 02:51 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
3. "if u couldnt do anything with all the talent Detroit gave u in the 00s"
In response to Reply # 2


  

          

its hopeless for yall

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
guru0509
Charter member
44395 posts
Tue Jan-22-13 02:53 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
4. "I didn't even know Oregon was a state - Tajuan Porter."
In response to Reply # 3
Tue Jan-22-13 02:53 PM by guru0509

  

          

smh Renaissance smh
______________________
Young Jeezy- It's Tha World
Raekwon - Shaolin vs Wu-Tang
Obie Trice - Cheers

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
cgonz00cc
Member since Aug 01st 2002
33997 posts
Tue Jan-22-13 03:10 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
5. "lol that little shrimp could fill it up tho"
In response to Reply # 4


  

          

i remember watching him bust DCD's asses up and down calihan hall in a Class B playoff

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
sfMatt
Member since Jun 20th 2002
10383 posts
Tue Jan-22-13 03:13 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
7. "the one time he decided to not be able to play"
In response to Reply # 5


  

          

was when we ran into Florida in the elite 8.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                    
cgonz00cc
Member since Aug 01st 2002
33997 posts
Tue Jan-22-13 03:21 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
9. "yeah that was ugly lol"
In response to Reply # 7


  

          

i was a huge oregon basketball fan while they were there

which in reality was just an extension of typical detroit pride

but still

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
guru0509
Charter member
44395 posts
Tue Jan-22-13 04:06 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
10. "he used to kill it in AAU ball too..."
In response to Reply # 5


  

          

the Hairston/Porter stories go on for days in Detroit HS bball circles...

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
sfMatt
Member since Jun 20th 2002
10383 posts
Tue Jan-22-13 03:13 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "please... there wasn't *that* much talent"
In response to Reply # 3


  

          

I mean how many of those cats made it to the league in a meaningful way?

And Altman is clearly a huge upgrade over EK. He'll get a conference title this year, and probably start parlaying his results into bigger recruiting wins going forward.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
placee_22
Member since Sep 30th 2002
12956 posts
Tue Jan-22-13 03:16 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
8. "Yeah, that's a good one. I guess I'm too far removed though, because "
In response to Reply # 2


          

I didn't even consider Oregon for this list because it doesn't seem like that long ago when they were in the Elite 8 w/ Ridnour, but shit, that was 11 yrs ago.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby Okay Sports topic #2117397 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com