Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby The Lesson topic #2693993

Subject: "basically ro$$ & mmg are making 'a run for the summer'" Previous topic | Next topic
bucknchange
Member since May 07th 2003
3590 posts
Thu May-03-12 02:24 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"basically ro$$ & mmg are making 'a run for the summer'"


  

          

they trying to mash it out and really take that spot.
drake is on 4-5th single
carter 4 done?
nicki gonna be nicki
the g.o.o.d. music album is still a mystery and the label probably wanna make them hold off till 4th qt., unless yeezy dropping...
nas ain't really in that lane, jay not dropping, & 50 kinda lost
matter a fact i wouldn't be suprised if 50 is preparing to do some 'free publicity' to 'talk' about this infamous press conference

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
50 can talk all he want. nobody's listening.
May 03rd 2012
1
gibbs & co. supposedly got some 'diss' records coming...
May 03rd 2012
2
      basically
May 03rd 2012
7
and yet your post was all about cash money?
May 03rd 2012
3
RE: and yet your post was all about cash money?
May 03rd 2012
9
Do people really think Omarion is gonna pop off?
May 03rd 2012
4
People dislike the idea of Omarion (B2K/mini Usher/baby hair)
May 03rd 2012
5
If Omarion didn't do numbers on the 21 album with Ice Box and
May 03rd 2012
6
      Wale went from 30K to 170K...
May 07th 2012
10
RE: Do people really think Omarion is gonna pop off?
May 03rd 2012
8

BrooklynWHAT
Member since Jun 15th 2007
84535 posts
Thu May-03-12 02:32 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
1. "50 can talk all he want. nobody's listening."
In response to Reply # 0


  

          

<--- Big Baller World Order

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
bucknchange
Member since May 07th 2003
3590 posts
Thu May-03-12 02:40 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
2. "gibbs & co. supposedly got some 'diss' records coming..."
In response to Reply # 1


  

          

lol

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
BrooklynWHAT
Member since Jun 15th 2007
84535 posts
Thu May-03-12 11:31 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
7. "basically "
In response to Reply # 2


  

          

>lol

<--- Big Baller World Order

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Nodima
Member since Jul 30th 2008
15257 posts
Thu May-03-12 03:22 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
3. "and yet your post was all about cash money?"
In response to Reply # 0


  

          


~~~~~~~~~
"This is the streets, and I am the trap." Jay Bilas

http://www.last.fm/user/NodimaChee
http://www.popmatters.com/pm/archive/contributor/517
http://rateyourmusic.com/list/Nodima/run_that_shit__nodimas_hip_hop_handbook

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
bucknchange
Member since May 07th 2003
3590 posts
Thu May-03-12 02:44 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "RE: and yet your post was all about cash money?"
In response to Reply # 3


  

          

ymcmb & g.o.o.d. is mmg only comp, but it looks like they about to run the summer
they didn't even mention the meek mixtape dropping in a few, which is probably full of heaters.
rich forever is still getting burn

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

CMcMurtry
Member since Nov 28th 2002
17053 posts
Thu May-03-12 10:20 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
4. "Do people really think Omarion is gonna pop off?"
In response to Reply # 0


  

          

___________________________
OL' DIRTY BASTARD on himself:
"I may curse, I may have a bad mouth, whatever whatever. I'm not that bad, yaknow'mean. Bad to y'all, I dunno how y'all... I don't give a fuck. Um, I'm a good person at heart, for real and shit.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
micMajestic
Charter member
22938 posts
Thu May-03-12 10:30 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
5. "People dislike the idea of Omarion (B2K/mini Usher/baby hair)"
In response to Reply # 4


          

but they don't dislike his voice or really dislike his music. You can't deny he's talented and it's worth a shot since the R&B is pretty weak right now. Besides Ross made Wale likable so why not see what he can do with Omarion?
_________________________________________
The Combat Jack Show is THE best hip-hop related internet radio show
Catch up http://pncradio.tumblr.com/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
soulfunk
Charter member
10719 posts
Thu May-03-12 11:30 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "If Omarion didn't do numbers on the 21 album with Ice Box and"
In response to Reply # 5


  

          

Entourage then he's not gonna do numbers now. That album didn't even go Gold. I think it did strong 1st week numbers and then fell flat.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
rhymesandammo
Member since Dec 07th 2004
6365 posts
Mon May-07-12 06:27 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
10. "Wale went from 30K to 170K..."
In response to Reply # 6


  

          

...w/ the MMG affiliation. This can only benefit Omarion.

Esteemed author of the celebrated, double-platinum post: "Drake - Wu-Tang Forever".

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
bucknchange
Member since May 07th 2003
3590 posts
Thu May-03-12 02:42 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "RE: Do people really think Omarion is gonna pop off?"
In response to Reply # 4


  

          

with the right songs he's just as good as trey-ursh-chris imo.
aligning with this crew he's guaranteed at least a wale feature

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby The Lesson topic #2693993 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com