Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby The Lesson topic #2617122

Subject: "Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)" Previous topic | Next topic
CMcMurtry
Member since Nov 28th 2002
17053 posts
Wed Oct-19-11 11:17 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
"Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)"


  

          

http://i51.tinypic.com/dcu15z.jpg
http://i51.tinypic.com/epnqjt.jpg
http://i55.tinypic.com/4gruao.jpg
http://i52.tinypic.com/qoj9y0.jpg
http://i51.tinypic.com/308xsf8.jpg
http://i56.tinypic.com/140i7ux.jpg
http://i51.tinypic.com/2m49jy9.jpg
http://i52.tinypic.com/os4l5y.jpg
http://i55.tinypic.com/jacd8x.jpg
http://i51.tinypic.com/96xflt.jpg
http://i56.tinypic.com/95s7wl.jpg
http://i52.tinypic.com/2n72nt1.jpg

___________________________
OL' DIRTY BASTARD on himself:
"I may curse, I may have a bad mouth, whatever whatever. I'm not that bad, yaknow'mean. Bad to y'all, I dunno how y'all... I don't give a fuck. Um, I'm a good person at heart, for real and shit.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
thanks for posting...lmao @ the abrupt cheese question
Oct 19th 2011
1
"the abrupt cheese question"... I like that phrase. Band name? ;)
Oct 19th 2011
15
Lmao
Oct 19th 2011
2
They are talking about the Maxwell song on Streets Disciple
Oct 19th 2011
3
the double album curse strikes again!
Oct 19th 2011
16
RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)
Oct 19th 2011
4
Scans beat the shit out of transcriptions. Thanks.
Oct 19th 2011
5
Full disclosure, I jacked the links from SOHH
Oct 19th 2011
8
That's cool with me. I just like magazine layouts. :)
Oct 19th 2011
14
The only thing about interviews is that you depend on the transcriber
Oct 19th 2011
12
i'm pretty sure that's the best interview i ever read.
Oct 19th 2011
6
damn I'm about to listen to Streets Disciple and shit
Oct 19th 2011
7
Thanks
Oct 19th 2011
9
Cool interview.
Oct 19th 2011
10
Definitely an interesting read.
Oct 19th 2011
11
I like toilets
Oct 19th 2011
13
RE: I like toilets
Oct 19th 2011
17
that shit was both random and accurate as hell
Oct 21st 2011
42
That shit was perfect after the Bruno Mars response.
Oct 22nd 2011
54
I used to like Tyler, but now man?? Fuck that kid!!!
Oct 19th 2011
18
LOL, this is like bait for a Lesson Agendapalooza
Oct 19th 2011
19
Frank, Tyler, and Hodgy are on Nas' album, so this is just the start
Oct 19th 2011
20
this was a good idea.
Oct 19th 2011
21
We were considered "the youth", also...
Oct 20th 2011
38
RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)
Oct 19th 2011
22
It's the most recent. Nas is on the cover
Oct 19th 2011
23
"You mean you're just naturally like this!?"
Oct 19th 2011
24
That was beautiful
Oct 19th 2011
25
RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)
Oct 19th 2011
26
of course nas don't like beef
Oct 19th 2011
27
What the fuck you talking bout nigga? I'm bout to go to the mall
Oct 19th 2011
28
this is Tyler as how I think/know him
Oct 19th 2011
29
^^^
Oct 19th 2011
32
I wish he would just act like this regularly.
Oct 19th 2011
33
      he was born in '91
Oct 19th 2011
34
      cmon...that means he is pushing 20. He sounded
Oct 20th 2011
36
           i just mean that generation is generally hyper active
Oct 20th 2011
37
           Does it hurt that a legend and the king of all
Oct 21st 2011
50
      Also... Combined-type AD/HD is a real thing.
Oct 19th 2011
35
LOL @ "30-star restaurant"
Oct 19th 2011
30
Thank you. The Cheese line alone was worth the read
Oct 19th 2011
31
I never won a VMA. I never won anything
Oct 20th 2011
39
I'm glad Nas didn't let the egging shit go.
Oct 20th 2011
40
his recollection of halloween eggings had me rollin
Oct 21st 2011
43
Cheddar or Swiss?
Oct 21st 2011
41
god bless Nas for putting up with Tyler lol
Oct 21st 2011
44
start of this interview was painful, started reading like that SNL skit
Oct 21st 2011
45
As a stan, this may be the most I've learned about Nas as a person ever
Oct 21st 2011
46
I kind of felt the same way
Oct 22nd 2011
55
That was a great interview
Oct 21st 2011
47
..or maybe he could just go on Ritalin long enough..
Oct 21st 2011
48
      smh
Oct 21st 2011
49
      I'm sure he'll learn about that
Oct 21st 2011
51
      damn i didn't know you had to get a degree in music
Nov 06th 2011
63
RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)
Oct 22nd 2011
52
RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)
Oct 22nd 2011
53
That was the most endearing...
Oct 22nd 2011
56
Why does Nas being into Woody Allen seem plausible, yet...
Oct 23rd 2011
57
yo thats the greatest hiphop interview ive ever read in my life
Oct 31st 2011
58
All the good questions/answers could have fit on one page.
Nov 05th 2011
59
Seriously. I thought I was missing something.
Nov 06th 2011
60
they've recorded together but okay
Nov 06th 2011
62
Oh. You're new to these kinds of Q&A's? Because
Nov 06th 2011
61
      Those are different issues.
Nov 06th 2011
64
           wat? Did you reply in the right place?
Nov 07th 2011
66
Star Wars
Nov 06th 2011
65

amplifya7
Member since Feb 07th 2010
2937 posts
Wed Oct-19-11 11:20 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
1. "thanks for posting...lmao @ the abrupt cheese question"
In response to Reply # 0


          

listen/connect with me:

http://hecticzeniths.com
twitter: @amplifya / @hecticzeniths
instagram.com/hecticzeniths
facebook.com/hecticzeniths

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
WaxLablTabler
Charter member
16329 posts
Wed Oct-19-11 01:28 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
15. ""the abrupt cheese question"... I like that phrase. Band name? ;)"
In response to Reply # 1


  

          

Maybe a book?

____________________

be Good.

http://i45.tinypic.com/2n8vg29.png
(by a guy named Wes Whaley http://www.telegraph.co.uk/culture/culturepicturegalleries/8779317/Light-paintings-by-Wes-Whaley.html )

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

cjr2221
Member since Sep 04th 2011
1790 posts
Wed Oct-19-11 11:31 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
2. "Lmao"
In response to Reply # 0


  

          

That's awesome.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

13Rose
Charter member
19379 posts
Wed Oct-19-11 11:44 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
3. "They are talking about the Maxwell song on Streets Disciple"
In response to Reply # 0


  

          

I'm already happy. That's one of my jams and I always thought that album had a gang of gems, it's just bogged down by some bullshit songs especially at the beginning of the first disc.

This post was paid for by the following.

www.twitter.com/13Rose
www.debunkthemyth.org
http://dashaunworld.wordpress.com/
www.mothergreen.com

Remember MJ The Great!
PSN: ThirteenRose

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Von Pea
Member since Jul 07th 2002
23521 posts
Wed Oct-19-11 01:29 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
16. "the double album curse strikes again!"
In response to Reply # 3


  

          


Thanks For Your Children
http://www.youtube.com/watch?v=njZNzCpZfu4

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

doubleP
Member since Apr 24th 2006
260 posts
Wed Oct-19-11 11:49 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
4. "RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)"
In response to Reply # 0


          

much thanks for all of these.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

WaxLablTabler
Charter member
16329 posts
Wed Oct-19-11 12:05 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
5. "Scans beat the shit out of transcriptions. Thanks."
In response to Reply # 0


  

          

____________________

be Good.

http://i45.tinypic.com/2n8vg29.png
(by a guy named Wes Whaley http://www.telegraph.co.uk/culture/culturepicturegalleries/8779317/Light-paintings-by-Wes-Whaley.html )

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
CMcMurtry
Member since Nov 28th 2002
17053 posts
Wed Oct-19-11 12:08 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
8. "Full disclosure, I jacked the links from SOHH"
In response to Reply # 5


  

          

___________________________
OL' DIRTY BASTARD on himself:
"I may curse, I may have a bad mouth, whatever whatever. I'm not that bad, yaknow'mean. Bad to y'all, I dunno how y'all... I don't give a fuck. Um, I'm a good person at heart, for real and shit.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
WaxLablTabler
Charter member
16329 posts
Wed Oct-19-11 01:27 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
14. "That's cool with me. I just like magazine layouts. :)"
In response to Reply # 8


  

          

What's the best magazine you've found lately?

I tend toward science magazines lately (http://SeedMagazine.com is my
favorite), and AdBusters (http://AdBusters.org).

____________________

be Good.

http://i45.tinypic.com/2n8vg29.png
(by a guy named Wes Whaley http://www.telegraph.co.uk/culture/culturepicturegalleries/8779317/Light-paintings-by-Wes-Whaley.html )

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
WaxLablTabler
Charter member
16329 posts
Wed Oct-19-11 01:21 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
12. "The only thing about interviews is that you depend on the transcriber"
In response to Reply # 5
Wed Oct-19-11 01:25 PM by WaxLablTabler

  

          

to correctly interpret the speaker's intentions and words.

Either someone misheard some of the words they said or someone made
punctuational mistakes, because some of those sentences/phrases just
don't make sense.

I'm at the point now where I prefer to HEAR the shit, so if I get confused, I'll go research, rewind the shit 50 times... And if I'm still confused, I'll make a point to keep my mind open, instead of being nervous about what the editor/reader is going to think.

I feel like people, in general, want to present an image of certainty
when there really is none. Really, what we call "certainty" is just a
comment about an observation of long-term trends in a particular
environment. Fluctuations occur, even in so-called "universal
constants".

http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_constant

(That article doesn't seem to say what I said about fluctuation - I
didn't read all of it - but when you start to dig deeper, you'll see
that nearly everything is up for debate in science, to some degree.)

____________________

be Good.

http://i45.tinypic.com/2n8vg29.png
(by a guy named Wes Whaley http://www.telegraph.co.uk/culture/culturepicturegalleries/8779317/Light-paintings-by-Wes-Whaley.html )

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

mwasi kitoko
Member since Jul 15th 2007
60768 posts
Wed Oct-19-11 12:06 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "i'm pretty sure that's the best interview i ever read. "
In response to Reply # 0


  

          

thanks for posting.

www.royallegacy.org
http://therapfest.com/up-next-artists/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

DREWANIAN
Member since Jun 22nd 2011
89 posts
Wed Oct-19-11 12:07 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
7. "damn I'm about to listen to Streets Disciple and shit"
In response to Reply # 0


          

But you ain't bout that life.

http://twitter.com/drewanian

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

makaveli
Charter member
14976 posts
Wed Oct-19-11 12:18 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "Thanks"
In response to Reply # 0


  

          

“So back we go to these questions — friendship, character… ethics.”

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

cidolfas
Member since Nov 29th 2006
2139 posts
Wed Oct-19-11 12:29 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
10. "Cool interview."
In response to Reply # 0


  

          

_________________

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

mrhood75
Member since Dec 06th 2004
42258 posts
Wed Oct-19-11 12:36 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
11. "Definitely an interesting read."
In response to Reply # 0


  

          

I feel like the first half of it (before their "break") was more about Tyler than Nas. It's easy to forget how young dude is, and how wide-eyed to this whole thing he can be. I really liked the whole vibe of him trying to cope with his new-found fame.

The second-half, Nas was the star (aside from Tyler's long monologue about working at FedEx). He seemed to really open up during that part. Him telling Tyler to go watch Star Wars was priceless. Also, (though this was in the first half) him admitting the factual mistakes in "Blaze a 50" was due to the weed was kinda funny.

-----------------

www.albumism.com

Checkin' Our Style, Return To Zero:

https://www.mixcloud.com/returntozero/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

13Rose
Charter member
19379 posts
Wed Oct-19-11 01:26 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
13. "I like toilets"
In response to Reply # 0


  

          

lol

This post was paid for by the following.

www.twitter.com/13Rose
www.debunkthemyth.org
http://dashaunworld.wordpress.com/
www.mothergreen.com

Remember MJ The Great!
PSN: ThirteenRose

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Sucio Smash
Member since Feb 19th 2007
977 posts
Wed Oct-19-11 02:08 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
17. "RE: I like toilets"
In response to Reply # 13


  

          

>lol

I came here to post this.





SQUEEZE RADIO / HIGH WATER MUSIC

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
DVS
Member since Sep 13th 2002
19713 posts
Fri Oct-21-11 09:34 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
42. "that shit was both random and accurate as hell"
In response to Reply # 13


  

          

i may not be willing to hang out with that dude...but I don't mind Tyler.

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Waldorf and Statler Vol 4:CONAN IS OUT NOW!!!: http://waldorfandstatler.bandcamp.com

and don't forget to check "DVS 4 ALDERMAN"

http://windimoto.bandcamp.com/album/dvs-4-alderman-bandcamp-exclusive-expanded-editio

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Anfernee
Member since Nov 11th 2004
24780 posts
Sat Oct-22-11 09:15 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
54. "That shit was perfect after the Bruno Mars response."
In response to Reply # 13


  

          

_________________________________________________________

http://www.angryasianman.com

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

CaptNish
Member since Mar 09th 2004
14380 posts
Wed Oct-19-11 02:33 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
18. "I used to like Tyler, but now man?? Fuck that kid!!!"
In response to Reply # 0


  

          

HOW YOU AIN'T SEEN STAR WARS, MY DUDE!?!?!?

*smh*

Jokes. That was really awesome.

_
http://www.twitter.com/natethreepoint0
http://www.BFFsOMGLOL.com
http://natethreepoint0.tumblr.com
http://soundcloud.com/nate-3-0
http://wickedawesomebookcovers.tumblr.com

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Dr Claw
Member since Jun 25th 2003
130088 posts
Wed Oct-19-11 02:55 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
19. "LOL, this is like bait for a Lesson Agendapalooza"
In response to Reply # 0
Wed Oct-19-11 02:55 PM by Dr Claw

  

          

OMGWTFKTA -AND- NAS?! LOL

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
CMcMurtry
Member since Nov 28th 2002
17053 posts
Wed Oct-19-11 03:05 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
20. "Frank, Tyler, and Hodgy are on Nas' album, so this is just the start"
In response to Reply # 19


  

          

___________________________
OL' DIRTY BASTARD on himself:
"I may curse, I may have a bad mouth, whatever whatever. I'm not that bad, yaknow'mean. Bad to y'all, I dunno how y'all... I don't give a fuck. Um, I'm a good person at heart, for real and shit.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

forgivenphoenix
Member since Dec 08th 2007
2514 posts
Wed Oct-19-11 03:25 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
21. "this was a good idea."
In response to Reply # 0
Wed Oct-19-11 03:25 PM by forgivenphoenix

  

          

i thought Tyler came off well. It's rare that you would call a rapper 'innocent' and 'child-like' but Tyler just has this natural youthfulness that is incorrupted and that's good to see.

you could really tell that Tyler is a big fan of music and Nas specifically. that was good to see, cause we (i'm talking to the oldheads here) have this impression that young folks lack taste. I guess they're just into different stuff than we were at their age.

thanks by the way for the scans.

__________________________________________

http://www.twitter.com/chriscjamison/

People who don't take risks generally make about two big mistakes a year. People who do take risks generally make about two big mistakes a year.

Peter Drucker

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
A Cage For Scatterbrain
Member since Oct 20th 2011
1 posts
Thu Oct-20-11 02:10 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
38. "We were considered "the youth", also... "
In response to Reply # 21


  

          

Speaking as a fellow "old head", I never felt the youth lacked taste. You can't have a foundation as to what would be considered in good taste if you were never spoon fed what's considered good. You have to think about why you enjoy the music that you do, what was available to you that shaped what you like, and how that music was given to you. There was a period when music was straight garbage. I mean, we had garbage when we were growing up, also (don't forget that), but we had still had access to the good stuff. We still had people wanting to teach us about good music, and how to create good music. You have to remember, there wasn't a balance at one point. That crack era effected is in sooooo many ways. Do you remember when the industry was throwing out tons of money to whoever sounded like that new hot thing (which was garbage), so you had a flood of... just... It was BAD at one point. So there is a generation of children that grew up listening to that garbage (because just like when we were growing up), it's always about what's popular on the radio (and video). The problem was they weren't exposed to much else AND they didn't have enough people around to tell them that the garbage they were listening to was garbage and that there were alternatives. Plus, funds were cut off in schools which lead to music programs getting shut down. Then you add them growing up in the computer age (pro-tools, various music creating software), coupled with not really learning music theory and things of that nature. I can go on and on about this. But bottom line, kids are going to be kids, and they're only going to learn from what they are exposed to, for the most part. Luckily things got so bad musically, people started recognizing what happened, and kids have that balance again AND people are getting to the kids about what's considered good music. If i run into someone who doesn't know any better, I try my BEST to steer them in the right direction. Just telling them what they listen to sucks doesn't help at all...

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Goose
Member since Feb 05th 2006
4635 posts
Wed Oct-19-11 03:45 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
22. "RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)"
In response to Reply # 0


  

          

what issue is this from? who's on the cover>

___________________________
Add me on:
www.gooseohio.bandcamp.com
http://smallkidbigcity.wordpress.com/
http://smallkidbigcity.tumblr.com/
www.facebook.com/zgase
www.facebook.com/pages/Goose/207963479294713
www.twitter.com/gooseohio
www.dwightschrutebeetf

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
CMcMurtry
Member since Nov 28th 2002
17053 posts
Wed Oct-19-11 03:47 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
23. "It's the most recent. Nas is on the cover"
In response to Reply # 22


  

          

___________________________
OL' DIRTY BASTARD on himself:
"I may curse, I may have a bad mouth, whatever whatever. I'm not that bad, yaknow'mean. Bad to y'all, I dunno how y'all... I don't give a fuck. Um, I'm a good person at heart, for real and shit.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

CaptNish
Member since Mar 09th 2004
14380 posts
Wed Oct-19-11 03:49 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
24. ""You mean you're just naturally like this!?""
In response to Reply # 0


  

          

Best line of the interview.

_
http://www.twitter.com/natethreepoint0
http://www.BFFsOMGLOL.com
http://natethreepoint0.tumblr.com
http://soundcloud.com/nate-3-0
http://wickedawesomebookcovers.tumblr.com

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Amitai45
Member since Sep 16th 2011
52 posts
Wed Oct-19-11 07:55 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
25. "That was beautiful"
In response to Reply # 0


          

I didn't know magazines had the balls to print something with so much humanity to it. I thought Nas was a douchebag before I read this.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Brotha Sun
Member since Dec 31st 2009
5746 posts
Wed Oct-19-11 07:59 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
26. "RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)"
In response to Reply # 0


          

Something about tyler shouting out infinite possibilities and voodoo is crazy to me.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Oak27
Member since Apr 17th 2005
11926 posts
Wed Oct-19-11 08:02 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
27. "of course nas don't like beef"
In response to Reply # 0


          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

BrooklynWHAT
Member since Jun 15th 2007
78228 posts
Wed Oct-19-11 08:50 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
28. "What the fuck you talking bout nigga? I'm bout to go to the mall"
In response to Reply # 0


  

          

i fucking died laughing.

<--- Big Baller World Order

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Delajoo
Member since Jul 30th 2010
1331 posts
Wed Oct-19-11 09:01 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
29. "this is Tyler as how I think/know him"
In response to Reply # 0


  

          

theres not a more likeable dude honestly.

All that attention grabbing shit, doesn't paint the picture. This does.

-------------------
village.fm/okayplayer | @delajoo
"Whether you're a rock star or a garbage man, if you think about yourself all the time, you won't be very good at what you do." - Frusciante

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
atruhead
Charter member
84434 posts
Wed Oct-19-11 09:53 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
32. "^^^"
In response to Reply # 29


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Brew
Member since Nov 23rd 2002
18034 posts
Wed Oct-19-11 09:58 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
33. "I wish he would just act like this regularly."
In response to Reply # 29


          

All that "look at me" bullshit turns me off from wanting to even give his music a try. Just let your music speak and be funny but not attention-seeking and over-the-top.

This interview was great and made me look at Tyler in an entirely different light. His humor was endearing and like someone else said, innocent and child-like and it cracked me up throughout.

----------------------------------------

"Fuck aliens." © WarriorPoet415

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
mwasi kitoko
Member since Jul 15th 2007
60768 posts
Wed Oct-19-11 11:04 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
34. "he was born in '91"
In response to Reply # 33


  

          

that kinda explains everything for me lol

www.royallegacy.org
http://therapfest.com/up-next-artists/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Stadiq
Member since Dec 21st 2005
3416 posts
Thu Oct-20-11 12:56 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
36. "cmon...that means he is pushing 20. He sounded"
In response to Reply # 34


          

f*cking retarded in this thing.

I don't get the passes this kid gets. Sorry to rain on the Tyler parade here...

but this would have been endearing if this kid was 13 or 14 or something.

20 isn't THAT young to come off as this...I'm sorry moronic.

91 SOUNDS like a long time ago...but 20 years old and still asking random Taco and cheese questions?

"I like toilets"?

Cmon SMH

It was entertaining and kind of funny, but not in an "endearing" way.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
mwasi kitoko
Member since Jul 15th 2007
60768 posts
Thu Oct-20-11 01:39 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
37. "i just mean that generation is generally hyper active "
In response to Reply # 36


  

          

for a lot of reasons. i wouldn't say he sounded retarded :/
but ok

www.royallegacy.org
http://therapfest.com/up-next-artists/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
lakai336
Member since Aug 17th 2009
1306 posts
Fri Oct-21-11 07:17 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
50. "Does it hurt that a legend and the king of all"
In response to Reply # 36


          

old heads just approved something the majority of clowns hated on?

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Original Juice
Member since Oct 03rd 2007
2227 posts
Wed Oct-19-11 11:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
35. "Also... Combined-type AD/HD is a real thing."
In response to Reply # 33


          

Tyler is living proof of that.

You heard about the scandals about frivolous prescriptions to Adderall and Ritalin? The false diagnoses to AD/HD so parents have more leverage in court when they wanna sue the school district?

He ain't one of'em.



White Bronco.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

nublax
Charter member
4006 posts
Wed Oct-19-11 09:11 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
30. "LOL @ "30-star restaurant""
In response to Reply # 0
Wed Oct-19-11 09:16 PM by nublax

  

          

Nas on Twitter/the Internet: "I have a team that operates that for me." LMAO. so many quotables.

____________

"If I ever run into any of you bums on the street corner, just let's pretend we never met before."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

FireBrand
Charter member
145739 posts
Wed Oct-19-11 09:28 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
31. "Thank you. The Cheese line alone was worth the read"
In response to Reply # 0


  

          

"Slaves got options...cowards aint got shit." --PS
"Once upon a time, little need existed for making the distinction between a nigga and a blackat least not in this country, the place where niggas were invented" -- Donnell A

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

atruhead
Charter member
84434 posts
Thu Oct-20-11 02:43 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
39. "I never won a VMA. I never won anything"
In response to Reply # 0


  

          

N_S L_ST

who wants to buy a vowel

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

stylez dainty
Member since Nov 22nd 2004
6416 posts
Thu Oct-20-11 02:49 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
40. "I'm glad Nas didn't let the egging shit go."
In response to Reply # 0


  

          

Weird/cool seeing Nas come off as so... parental

----
I check for: Serengeti, Zeroh, Open Mike Eagle, Jeremiah Jae, Moka Only.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
NC_hooper
Member since Aug 08th 2011
9 posts
Fri Oct-21-11 10:18 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
43. "his recollection of halloween eggings had me rollin"
In response to Reply # 40


          

for some reason..picturing him all smoked out and serious and shit.

"Everybody was egging up everything. That's crazy. I'm glad that stopped, 'cause everybody would get hit with eggs. Everybody."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Anfernee
Member since Nov 11th 2004
24780 posts
Fri Oct-21-11 01:32 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
41. "Cheddar or Swiss?"
In response to Reply # 0
Fri Oct-21-11 01:32 AM by Anfernee

  

          

Awesome interview.

_________________________________________________________

http://www.angryasianman.com

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

MME
Charter member
11929 posts
Fri Oct-21-11 01:18 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
44. "god bless Nas for putting up with Tyler lol"
In response to Reply # 0


  

          

>http://i51.tinypic.com/dcu15z.jpg
>http://i51.tinypic.com/epnqjt.jpg
>http://i55.tinypic.com/4gruao.jpg
>http://i52.tinypic.com/qoj9y0.jpg
>http://i51.tinypic.com/308xsf8.jpg
>http://i56.tinypic.com/140i7ux.jpg
>http://i51.tinypic.com/2m49jy9.jpg
>http://i52.tinypic.com/os4l5y.jpg
>http://i55.tinypic.com/jacd8x.jpg
>http://i51.tinypic.com/96xflt.jpg
>http://i56.tinypic.com/95s7wl.jpg
>http://i52.tinypic.com/2n72nt1.jpg

____________________________

FUCK DONALD TRUMP

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Bombastic
Charter member
88860 posts
Fri Oct-21-11 01:32 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
45. "start of this interview was painful, started reading like that SNL skit"
In response to Reply # 0


  

          

where Chris Farley's interviewing Paul McCartney.

But it got better & went in some intersting directions to make for a pretty memorable dialogue.

www.somethinginthewudder.com

https://twitter.com/nostrabombus

https://www.facebook.com/matt.koelling.96

https://www.instagram.com/something_in_the_wudder/

https://www.linkedin.com/in/matt-koelling-438a803?trk=hp-identity-name

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

CMcMurtry
Member since Nov 28th 2002
17053 posts
Fri Oct-21-11 01:40 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
46. "As a stan, this may be the most I've learned about Nas as a person ever"
In response to Reply # 0


  

          

In terms of his career, not super enlightening, but I really got a sense of who he is as a man, at this point in his life anyway.

He sounds mad content with things. Whether or not that's a good thing for his music, I'll let someone else decide.

___________________________
OL' DIRTY BASTARD on himself:
"I may curse, I may have a bad mouth, whatever whatever. I'm not that bad, yaknow'mean. Bad to y'all, I dunno how y'all... I don't give a fuck. Um, I'm a good person at heart, for real and shit.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Dr Claw
Member since Jun 25th 2003
130088 posts
Sat Oct-22-11 10:23 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
55. "I kind of felt the same way"
In response to Reply # 46


  

          

and also, it was kind of refreshing to hear Tyler so... I dunno ecstatic about music, talking about the records he used to buy back in 2006. That's cool.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Eric B Is Prez
Member since Nov 08th 2005
4969 posts
Fri Oct-21-11 02:43 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
47. "That was a great interview"
In response to Reply # 0


  

          

And someone needs to put that kid on some Ritalin ASAP. Actually, no...that would probably fuck up his creative output. Nevermind.

_______________________________________________________________________________________

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Original Juice
Member since Oct 03rd 2007
2227 posts
Fri Oct-21-11 06:05 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
48. "..or maybe he could just go on Ritalin long enough.."
In response to Reply # 47


          

.. to learn about some good music.. you know.. the history of hip-hop music and culture first..

then once he gets off of it.. he can start making music again.

see what happens.


White Bronco.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
mwasi kitoko
Member since Jul 15th 2007
60768 posts
Fri Oct-21-11 06:15 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
49. "smh"
In response to Reply # 48


  

          

www.royallegacy.org
http://therapfest.com/up-next-artists/

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
lakai336
Member since Aug 17th 2009
1306 posts
Fri Oct-21-11 07:20 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
51. "I'm sure he'll learn about that"
In response to Reply # 48


          

when he's with Nas in the studio.

I think it's a little more of an advanced lesson than the sheep/old head clowns can provide.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Delajoo
Member since Jul 30th 2010
1331 posts
Sun Nov-06-11 03:28 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
63. "damn i didn't know you had to get a degree in music"
In response to Reply # 48


  

          

to make it
corny.

-------------------
village.fm/okayplayer | @delajoo
"Whether you're a rock star or a garbage man, if you think about yourself all the time, you won't be very good at what you do." - Frusciante

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Mr Tan
Member since Feb 16th 2009
545 posts
Sat Oct-22-11 10:30 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
52. "RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)"
In response to Reply # 0


          

I enjoyed that interview.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

squeeg
Charter member
34060 posts
Sat Oct-22-11 01:28 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
53. "RE: Tyler interviews Nas for XXL. Very dope read (scans)"
In response to Reply # 0


  

          

I was immediately annoyed by the writer's introduction of Nas as "a 17 year-old crack dealer from the Queensbridge projects." He dabbled in the corner drug trade, but that's never been something that's defined his career or persona. That's the kind of thing that would've been omitted from his resume 10-15 years ago.


_______________________________
gamblers and masturbators.

http://urkelmoedee.com
http://urkelmoedee.tumblr.com
http://twitter.com/urkelmoedee

PSN: UrkelMoeDee

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Freedom Girl
Member since Mar 13th 2003
764 posts
Sat Oct-22-11 11:24 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
56. "That was the most endearing..."
In response to Reply # 0
Sat Oct-22-11 11:25 PM by Freedom Girl

  

          

shit ever. Journalists take note! Tyler did himself a huge favor by participating in that...Nas loves Star Wars which means he and I really ought to be getting married! I'm so happy dude feels the force! This made me realize that I haven't read a rap mag in years!Tyler is a coll young dude, I hope to God he doesn't get turned into an arsehole by riddiculous entourage and poor management...God bless the child:)

What I love is Nas didn't preach at Tyler, he just asked questions and presented different views to the young cat. I really respect Nas. Truthfully the 'naslost' brigade need to just simmer down and live their own lives nas-free:)Move along suckers:)

You are a legend for hipping us to this interview, much love to you...
_____________________________________________________
http://b-girldocument.tumblr.com/
http://www.youtube.com/user/RawBlueCheeseTV?feature=mhum

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Basaglia
Member since Nov 30th 2004
49350 posts
Sun Oct-23-11 07:37 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
57. "Why does Nas being into Woody Allen seem plausible, yet..."
In response to Reply # 0


  

          

When X rapper completely force feeds the public with tales of his casual interest in Whatever White Shit He Thinks Will Endear Him More To Whites, it's obvious to Everyone, even his fans and the white folks he pandering to?

____________________________________________________


Steph: I was just fooling about

Kyrie: I wasn't.


https://www.youtube.com/watch?v=R8OWNspU_yE

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

truekolor
Member since Oct 02nd 2003
1330 posts
Mon Oct-31-11 12:38 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
58. "yo thats the greatest hiphop interview ive ever read in my life"
In response to Reply # 0


  

          

I dunno...Nas was like...that nigga, it was jus like a doper conversation between two artist, it was weird but great to see Nas in a sort of "father" role, but he wasn't pushy jus like it is what it is

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

hateur
Member since Apr 29th 2007
11353 posts
Sat Nov-05-11 06:58 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
59. "All the good questions/answers could have fit on one page."
In response to Reply # 0


          

Some gems there but there was many a time where Tyler wasn't adding anything to the discussion with his "Yeah...that rules" or "Fuckin right" quotes or long ass rambles.

Save that for your interview I'm trying to hear what Nas thinks.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Orbit_Established
Member since Oct 27th 2002
52532 posts
Sun Nov-06-11 04:01 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
60. "Seriously. I thought I was missing something. "
In response to Reply # 59


  

          


Literally nothing Tyler contributed was interesting
to me at all and most of the time Nas was probably
sitting there like "who the fuck is this stupid ass
nigga?"




----------------------------

Young Broadway Star Urgently Needs a Bone Marrow Donor. Is it you? http://MatchShannon.com/







O_E: "Acts like an asshole and posts with imperial disdain"




"I ORBITs the solar system, listenin..."

(C)Keith Murray, "

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
atruhead
Charter member
84434 posts
Sun Nov-06-11 06:53 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
62. "they've recorded together but okay"
In response to Reply # 60


  

          

>
>Literally nothing Tyler contributed was interesting
>to me at all and most of the time Nas was probably
>sitting there like "who the fuck is this stupid ass
>nigga?"

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
FireBrand
Charter member
145739 posts
Sun Nov-06-11 05:14 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
61. "Oh. You're new to these kinds of Q&A's? Because"
In response to Reply # 59


  

          

That's basically how they go.

"Slaves got options...cowards aint got shit." --PS
"Once upon a time, little need existed for making the distinction between a nigga and a blackat least not in this country, the place where niggas were invented" -- Donnell A

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
hateur
Member since Apr 29th 2007
11353 posts
Sun Nov-06-11 05:15 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
64. "Those are different issues."
In response to Reply # 61


          

You can be used to these Q&As and still find the interview to be not as dope as y'all think.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
FireBrand
Charter member
145739 posts
Mon Nov-07-11 03:40 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
66. "wat? Did you reply in the right place?"
In response to Reply # 64


  

          

"Slaves got options...cowards aint got shit." --PS
"Once upon a time, little need existed for making the distinction between a nigga and a blackat least not in this country, the place where niggas were invented" -- Donnell A

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Furious D
Member since Oct 21st 2003
190 posts
Sun Nov-06-11 06:16 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
65. "Star Wars"
In response to Reply # 0


  

          

Anyone else find it hilarious how much of a Star Wars nerd Nas is?

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby The Lesson topic #2617122 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com