Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #13362810

Subject: "Ladies (and guys, I guess): do you consider it rude or offensive to..." Previous topic | Next topic
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3360 posts
Sat Jan-18-20 04:38 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Ladies (and guys, I guess): do you consider it rude or offensive to..."
Sat Jan-18-20 04:49 PM by Somnus

  

          

tell a heterosexual woman that she has masculine features (eg square chin/jaw, broad shoulders etc)?

edit for context: after telling said woman she is attractive.

________________________________________________

The ULTIMATE negation of everything.

The space between despair and orgasm is hard to fill ~ Maron

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
Idk about rude or offensive definitely blunt and I'd imagine most women
Jan 18th 2020
1
RE: Idk about rude or offensive definitely blunt and I'd imagine most wo...
Jan 19th 2020
6
Lmao
Jan 18th 2020
2
RE: Lmao
Jan 19th 2020
7
I’d consider that an L
Jan 18th 2020
3
would you consider it rude if
Jan 18th 2020
4
RE: would you consider it rude if
Jan 19th 2020
8
Tell her she has man tits too
Jan 18th 2020
5

Atillah Moor
Member since Sep 05th 2013
13825 posts
Sat Jan-18-20 05:20 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
1. "Idk about rude or offensive definitely blunt and I'd imagine most women"
In response to Reply # 0


  

          

Would more likely than feel that it is rude or offensive

Uncouth is probably more specific

______________________________________

Everything looks like Oprah kissing Harvey Weinstein these days

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3360 posts
Sun Jan-19-20 09:25 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "RE: Idk about rude or offensive definitely blunt and I'd imagine most wo..."
In response to Reply # 1


  

          

>Uncouth is probably more specific

yeah, definitely tactless.

________________________________________________

The ULTIMATE negation of everything.

The space between despair and orgasm is hard to fill ~ Maron

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

legsdiamond
Member since May 05th 2011
67291 posts
Sat Jan-18-20 06:04 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
2. "Lmao"
In response to Reply # 0


          

I would find it funny

Unless y’all got a good relationship and laugh shit off I would definitely think you aren’t the smoothest guy when it comes to making a woman feel good.

****************
TBH the fact that you're even a mod here fits squarely within Jag's narrative of OK-sanctioned aggression, bullying, and toxicity. *shrug*

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3360 posts
Sun Jan-19-20 09:26 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
7. "RE: Lmao"
In response to Reply # 2


  

          

>I would find it funny

I'm sayin' lol

________________________________________________

The ULTIMATE negation of everything.

The space between despair and orgasm is hard to fill ~ Maron

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

FLUIDJ
Member since Sep 18th 2002
42746 posts
Sat Jan-18-20 09:39 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
3. "I’d consider that an L "
In response to Reply # 0


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

tariqhu
Charter member
15460 posts
Sat Jan-18-20 10:11 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
4. "would you consider it rude if"
In response to Reply # 0


          

she said you were handsome even tho you had girl hips?

Y'all buy those labels, I was born supreme

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3360 posts
Sun Jan-19-20 09:29 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "RE: would you consider it rude if"
In response to Reply # 4


  

          

>she said you were handsome even tho you had girl hips?
>
>

me, personally? um, no. It's a simple physical observation. Wouldnt get uptight about it especially in light of her already establishing that I was handsome.

________________________________________________

The ULTIMATE negation of everything.

The space between despair and orgasm is hard to fill ~ Maron

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

handle
Charter member
16758 posts
Sat Jan-18-20 10:30 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
5. "Tell her she has man tits too"
In response to Reply # 0


          

She'll love that!

------------
My prayers have been answered!

Gone
My Discogs collection for The Roots:
http://www.discogs.com/user/tomhayes-roots/collection

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby General Discussion topic #13362810 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com