Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #12776488

Subject: "when did women start preferring men with manicured hands & feet?" Previous topic | Next topic
Deadzombie
Member since Aug 21st 2008
13358 posts
Thu Apr-09-15 11:35 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"when did women start preferring men with manicured hands & feet?"
Thu Apr-09-15 11:44 AM by Deadzombie

          

I thought ash and callous was the mark of hard work, thus success.

did it shift when riches were not gained from 'hard work', necessarily?

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
I'm a flip flop dude... so I gotta keep my feet right
Apr 09th 2015
1
If you're anything like how you post, you're going to die alone.
Apr 09th 2015
2
may I have this dance?
Apr 09th 2015
3
      lol
Apr 09th 2015
6
no one wants their sheets sliced
Apr 09th 2015
4
I don't need a man cutting up my sheets
Apr 09th 2015
5
came here to post this, thanks girl!
Apr 09th 2015
7
Drake's fault
Apr 09th 2015
8
don't have to mani/pedi
Apr 09th 2015
9
cut/clean/lotion
Apr 09th 2015
10
      there's no time for any of that in the war.
Apr 09th 2015
11
      i aint got time to debride!
Apr 11th 2015
41
      agreed
Apr 09th 2015
12
I legit think some of you don't take care of yourselves
Apr 09th 2015
13
RE: I legit think some of you don't take care of yourselves
Apr 09th 2015
14
Yeah, it ain't that hard.
Apr 09th 2015
22
lol..yeah, I was done a while a go when that lotion post happened...
Apr 09th 2015
32
tell em why you bath son!
Apr 11th 2015
42
Fck kinda bogus assed sheets y'all workin with though????
Apr 09th 2015
15
LOL
Apr 09th 2015
16
It's an expression.
Apr 09th 2015
25
my wife wanted me to it once for our wedding
Apr 09th 2015
17
See...I think a pedicure is something I'd venture toward before a manicu...
Apr 09th 2015
18
Feet are gross to begin with
Apr 09th 2015
19
      you trying to be an old man with pretty feet?
Apr 09th 2015
20
           lolol...if i see a old nigga with some pretty feet, i'm thinking this ni...
Apr 09th 2015
21
           LMAO!
Apr 09th 2015
23
           Lol yup. Hella slammable
Apr 09th 2015
29
           LOL see
Apr 09th 2015
30
           lol
Apr 11th 2015
48
           YOU just call my feet pretty?
Apr 09th 2015
33
                calm down, lady.
Apr 09th 2015
34
c'mon son. All they asking for is basic hygiene
Apr 09th 2015
24
LoL umm, "you" should be cute & clean for your mf'n self not waffles.
Apr 09th 2015
35
preferred?
Apr 09th 2015
26
i don't care but the FOMC's feet happen to be mad cute
Apr 09th 2015
27
i had an ex who used to clip my toenails. and i have terrible feet
Apr 09th 2015
28
^^^^^^wifey status!!! nm
Apr 09th 2015
31
shoulda kept her...
Apr 11th 2015
37
my wife is dying to get at my fingers and toes
Apr 11th 2015
44
unless your job is kicking tree trunks down barefoot
Apr 11th 2015
36
meet some nice women
Apr 11th 2015
38
if your feet look like the moon with its craters and dark sides...
Apr 11th 2015
39
      your interpretation was not my point
Apr 11th 2015
45
           yeah but it was funny tho
Apr 11th 2015
47
@ the invention of thy Toenail and Fingernail clipper
Apr 11th 2015
40
NOBODY is cuttin and pokin my hands and feet
Apr 11th 2015
43
same time being a field worker went out of style. c'mon
Apr 11th 2015
46
RE: when did women start preferring men with manicured hands & feet?
Apr 11th 2015
49

Binlahab
Charter member
182565 posts
Thu Apr-09-15 11:36 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
1. "I'm a flip flop dude... so I gotta keep my feet right"
In response to Reply # 0


  

          

That Jurassic ash that accumulates on your heel is basically pussy repellent


does it really matter?

wonder what bin's doing?
http://i.imgur.com/phECCMp.jpg

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Mongo
Member since Oct 26th 2005
45670 posts
Thu Apr-09-15 11:37 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
2. "If you're anything like how you post, you're going to die alone."
In response to Reply # 0


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Deadzombie
Member since Aug 21st 2008
13358 posts
Thu Apr-09-15 11:40 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
3. "may I have this dance?"
In response to Reply # 2


          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3360 posts
Thu Apr-09-15 12:00 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "lol"
In response to Reply # 3


  

          

________________________________________________

The ULTIMATE negation of everything.

The space between despair and orgasm is hard to fill ~ Maron

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

teefiveten
Member since Oct 02nd 2008
33019 posts
Thu Apr-09-15 11:49 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
4. "no one wants their sheets sliced"
In response to Reply # 0


  

          

or their legs lol

honestly i dont need manicured/pedicured man feet but a lot of feet are jacked and mani/pedis are an easy way to maintain them and to treat yourself.

im not really mad at hangnails and stuff. i dislike dirty long fingernails but if your joints aren't neatly trimmed or dry i don't care

foot wise, im not trying to see oddly colored or long toenails. callouses are a part of life but you can minimize them

*************************************
like.me
http://tinyurl.com/3z8486u

"if the children are not initiated into the village they will burn it down just to feel its warmth." - african proverb

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Niq96st
Member since Jun 16th 2005
8396 posts
Thu Apr-09-15 11:59 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
5. "I don't need a man cutting up my sheets"
In response to Reply # 0


  

          

His feet don't need to be manicured but he needs to know how to use lotion.

_______________________________
Maintain chill at all times.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
earthseed
Member since Feb 26th 2004
26989 posts
Thu Apr-09-15 12:05 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
7. "came here to post this, thanks girl!"
In response to Reply # 5


  

          

now go runtelldat, ho.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Amritsar
Member since Jan 18th 2008
30195 posts
Thu Apr-09-15 12:10 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "Drake's fault "
In response to Reply # 0


  

          

_______________________________________________
"Mindless populism embodied by Trump and Sanders are like a malignant wart on our body politic"

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

lfresh
Member since Jun 18th 2002
92693 posts
Thu Apr-09-15 12:12 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "don't have to mani/pedi"
In response to Reply # 0


  

          

you MUST cut and clean
MUST
its nasty
~~~~
When you are born, you cry, and the world rejoices. Live so that when you die, you rejoice, and the world cries.
~~~~
You cannot hate people for their own good.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
teefiveten
Member since Oct 02nd 2008
33019 posts
Thu Apr-09-15 12:13 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
10. "cut/clean/lotion"
In response to Reply # 9


  

          

.

*************************************
like.me
http://tinyurl.com/3z8486u

"if the children are not initiated into the village they will burn it down just to feel its warmth." - african proverb

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Deadzombie
Member since Aug 21st 2008
13358 posts
Thu Apr-09-15 12:15 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
11. "there's no time for any of that in the war. "
In response to Reply # 10
Thu Apr-09-15 12:15 PM by Deadzombie

          

-

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
GriftyMcgrift
Member since May 22nd 2002
20414 posts
Sat Apr-11-15 06:20 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
41. "i aint got time to debride!"
In response to Reply # 11


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
lfresh
Member since Jun 18th 2002
92693 posts
Thu Apr-09-15 12:15 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
12. "agreed"
In response to Reply # 10


  

          

a fine grit sand paper from home depot if you feeling extra
~~~~
When you are born, you cry, and the world rejoices. Live so that when you die, you rejoice, and the world cries.
~~~~
You cannot hate people for their own good.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Heinz
Member since Dec 26th 2003
20113 posts
Thu Apr-09-15 01:31 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
13. "I legit think some of you don't take care of yourselves"
In response to Reply # 0


  

          

like some of y'all have hygiene problems. Dressing yourselves seems to be a problem. Grooming yourself seems to be a problem. All because you think its either gay, you're lazy, too cool or just miserable and set in your ways LOL. Wtf is wrong with some of you.

Yall are starting to make me think you are the Boho version of the fat comic guy in the Simpsons.

Nit picking stars apart but don't even wash your ass right or wipe your ass properly after shits lol



____

TWITTER : Heinz21st

IG : H_N_Z

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
lfresh
Member since Jun 18th 2002
92693 posts
Thu Apr-09-15 01:34 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
14. "RE: I legit think some of you don't take care of yourselves"
In response to Reply # 13


  

          

>like some of y'all have hygiene problems. Dressing yourselves
>seems to be a problem. Grooming yourself seems to be a
>problem. All because you think its either gay, you're lazy,
>too cool or just miserable and set in your ways LOL. Wtf is
>wrong with some of you.
>
>Yall are starting to make me think you are the Boho version of
>the fat comic guy in the Simpsons.
>
>Nit picking stars apart but don't even wash your ass right or
>wipe your ass properly after shits lol



tell em heinz
~~~~
When you are born, you cry, and the world rejoices. Live so that when you die, you rejoice, and the world cries.
~~~~
You cannot hate people for their own good.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
spades
Member since Mar 22nd 2006
42226 posts
Thu Apr-09-15 02:02 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
22. "Yeah, it ain't that hard."
In response to Reply # 13


  

          

********************************
http://www.last.fm/user/Nspades

Get Out The Room!
http://getouttheroom.podomatic.com
@fakewilliamkatt
www.wickedradionetwork.com

"The world is changed by your example, not by your opinion" - Paulo Coehlo

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Dstl1
Charter member
49644 posts
Thu Apr-09-15 02:49 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
32. "lol..yeah, I was done a while a go when that lotion post happened..."
In response to Reply # 13


          

dude's using lotion on their bodies became a pejorative. I was like...ok.

...cleaned up my act, made a few violent songs...but, they wack like Glen Rice with New Balance on - Sean Price

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
GriftyMcgrift
Member since May 22nd 2002
20414 posts
Sat Apr-11-15 06:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
42. "tell em why you bath son!"
In response to Reply # 13


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

FLUIDJ
Member since Sep 18th 2002
42884 posts
Thu Apr-09-15 01:35 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
15. "Fck kinda bogus assed sheets y'all workin with though????"
In response to Reply # 0


  

          


"Seasons may come and your luck just may run out, and all that you'll have is some memories..."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Starks dunked on Bulls
Member since Dec 07th 2011
12028 posts
Thu Apr-09-15 01:37 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
16. "LOL"
In response to Reply # 15


  

          

>
>"Seasons may come and your luck just may run out, and all that
>you'll have is some memories..."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
spades
Member since Mar 22nd 2006
42226 posts
Thu Apr-09-15 02:04 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
25. "It's an expression."
In response to Reply # 15


  

          

Y'all really mad about this?

really?

********************************
http://www.last.fm/user/Nspades

Get Out The Room!
http://getouttheroom.podomatic.com
@fakewilliamkatt
www.wickedradionetwork.com

"The world is changed by your example, not by your opinion" - Paulo Coehlo

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Cenario
Member since Aug 24th 2005
56981 posts
Thu Apr-09-15 01:45 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
17. "my wife wanted me to it once for our wedding"
In response to Reply # 0


  

          

Manicure that is...i can cut my own damn toenails lol

-The Knicks’ coaching search still includes a lone frontrunner, Kurt Rambis, whose qualifications for the position include a strong relationship with Jackson and a willingness to take the job.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
FLUIDJ
Member since Sep 18th 2002
42884 posts
Thu Apr-09-15 01:49 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
18. "See...I think a pedicure is something I'd venture toward before a manicu..."
In response to Reply # 17


  

          

Fck around and clip your toenails wrong and you gonna fck around and have an ingrown and be hobbling around for good month until that shit daylights again....


"Seasons may come and your luck just may run out, and all that you'll have is some memories..."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Heinz
Member since Dec 26th 2003
20113 posts
Thu Apr-09-15 01:54 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
19. "Feet are gross to begin with"
In response to Reply # 17


  

          

But not getting them clean properly leads to fungus and all sorts or nasty shit that just regular showers and cutting your nails cant take care of. Now mind you pedicures arent somethign I do often maybe once every 2 months if that but I hate feet and think they are gross that even in the shower im making sure my shit is clean. Going to the gym and sweating it up with socks on or in the winter with boots can really fuck shit up if you think about it. Don't want to be one of those old guys who look like their toenails are made out of wood or literally turned into wood.


____

TWITTER : Heinz21st

IG : H_N_Z

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Deadzombie
Member since Aug 21st 2008
13358 posts
Thu Apr-09-15 01:58 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
20. "you trying to be an old man with pretty feet?"
In response to Reply # 19


          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Cenario
Member since Aug 24th 2005
56981 posts
Thu Apr-09-15 02:00 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
21. "lolol...if i see a old nigga with some pretty feet, i'm thinking this ni..."
In response to Reply # 20
Thu Apr-09-15 02:11 PM by Cenario

  

          

aint accomplish a damn thing in life.

Sitting around all life with his feet in some honey eucalyptus water or something.

-The Knicks’ coaching search still includes a lone frontrunner, Kurt Rambis, whose qualifications for the position include a strong relationship with Jackson and a willingness to take the job.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
FLUIDJ
Member since Sep 18th 2002
42884 posts
Thu Apr-09-15 02:03 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
23. "LMAO! "
In response to Reply # 21


  

          


"Seasons may come and your luck just may run out, and all that you'll have is some memories..."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
Amritsar
Member since Jan 18th 2008
30195 posts
Thu Apr-09-15 02:16 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
29. "Lol yup. Hella slammable"
In response to Reply # 21


  

          

_______________________________________________
"Mindless populism embodied by Trump and Sanders are like a malignant wart on our body politic"

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
SHAstayhighalways
Member since Sep 03rd 2014
3696 posts
Thu Apr-09-15 02:17 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
30. "LOL see"
In response to Reply # 21
Thu Apr-09-15 02:18 PM by SHAstayhighalways

  

          

for the record tho my husband does not get pedicures and his toe nails are usually chipped up or whatever but his feet are cute. i don't know how this happened and he works on his feet all the time. and he def ain't slammable!

www.royallegacy.org

For Real (Official Video):
https://www.youtube.com/watch?v=hBRoCPO8esE

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
legsdiamond
Member since May 05th 2011
67649 posts
Sat Apr-11-15 08:53 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
48. "lol"
In response to Reply # 21


          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Heinz
Member since Dec 26th 2003
20113 posts
Thu Apr-09-15 03:58 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
33. "YOU just call my feet pretty?"
In response to Reply # 20


  

          

Yet you questioning MY manhood? LMAO foh.



____

TWITTER : Heinz21st

IG : H_N_Z

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
Deadzombie
Member since Aug 21st 2008
13358 posts
Thu Apr-09-15 05:25 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
34. "calm down, lady."
In response to Reply # 33


          

i was simply asking a question.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

spades
Member since Mar 22nd 2006
42226 posts
Thu Apr-09-15 02:04 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
24. "c'mon son. All they asking for is basic hygiene"
In response to Reply # 0


  

          

we can do that for the waffles. It ain't that much.

********************************
http://www.last.fm/user/Nspades

Get Out The Room!
http://getouttheroom.podomatic.com
@fakewilliamkatt
www.wickedradionetwork.com

"The world is changed by your example, not by your opinion" - Paulo Coehlo

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
no_i_cant_dance
Member since Apr 10th 2006
5577 posts
Thu Apr-09-15 05:38 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
35. "LoL umm, "you" should be cute & clean for your mf'n self not waffles."
In response to Reply # 24


  

          

And I know what you meant by waffles.

<<Mood...Poppy Okotcha in Look 1 at Ashish Fall 2016
________________________________________

http://www.youtube.com/watch?v=Sa7KBq0q5bU

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Trinity444
Charter member
41189 posts
Thu Apr-09-15 02:06 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
26. "preferred?"
In response to Reply # 0


  

          

dont even try it lol

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

SHAstayhighalways
Member since Sep 03rd 2014
3696 posts
Thu Apr-09-15 02:08 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
27. "i don't care but the FOMC's feet happen to be mad cute"
In response to Reply # 0
Thu Apr-09-15 02:09 PM by SHAstayhighalways

  

          

and not dusty. i'm used to dudes having the most jacked up feet
my dad got jacked up feet
my brother got jacked up feet
as do a few of my cousins and uncles
my ex had the worst feet of them all
shits reminded me of a werewolf
so when this pretty foot motherfucker walked into my life
i could only laugh
he thinks i'm silly when i bring it up but his toes are mad cute.

lol

www.royallegacy.org

For Real (Official Video):
https://www.youtube.com/watch?v=hBRoCPO8esE

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

MrThomas43423
Member since Jul 03rd 2002
67613 posts
Thu Apr-09-15 02:09 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
28. "i had an ex who used to clip my toenails. and i have terrible feet"
In response to Reply # 0


  

          

but she was like welp....let me hold this nigga down. she was a keeper. till she wasn't. fuck.
---------------------------------------
it's true what they say...people are strange, when you're strangers.

not compassionate....only polite.

I am not like you at all and i cannot pretend.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Binlahab
Charter member
182565 posts
Thu Apr-09-15 02:42 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
31. "^^^^^^wifey status!!! nm"
In response to Reply # 28


  

          


does it really matter?

wonder what bin's doing?
http://i.imgur.com/phECCMp.jpg

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
BigJazz
Charter member
24443 posts
Sat Apr-11-15 05:23 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
37. "shoulda kept her..."
In response to Reply # 28


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
GriftyMcgrift
Member since May 22nd 2002
20414 posts
Sat Apr-11-15 06:26 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
44. "my wife is dying to get at my fingers and toes"
In response to Reply # 28


  

          

BACK OFF LADY!


then shell stupidly show me when the ladys at the nail salon mess up her cuticles and make them bleed and stuff


NOOOPE (c) Lana Kane

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

godleeluv
Member since Jun 11th 2013
5779 posts
Sat Apr-11-15 05:15 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
36. "unless your job is kicking tree trunks down barefoot"
In response to Reply # 0


  

          

There is no excuse for sharecropper feet.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Roadblock
Charter member
7726 posts
Sat Apr-11-15 05:35 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
38. "meet some nice women"
In response to Reply # 0


  

          

@GetoutTheroom
http://getouttheroom.podomatic.com
******************************************
https://twitter.com/Jayric

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
godleeluv
Member since Jun 11th 2013
5779 posts
Sat Apr-11-15 05:38 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
39. "if your feet look like the moon with its craters and dark sides..."
In response to Reply # 38


  

          

No one should expect a woman, even a nice woman to fix it.

That's like asking a woman to brush your teeth for you and when she says she doesn't think she should have to you calling her mean.

She isn't mean, you are lazy.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Roadblock
Charter member
7726 posts
Sat Apr-11-15 06:29 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
45. "your interpretation was not my point"
In response to Reply # 39


  

          

@GetoutTheroom
http://getouttheroom.podomatic.com
******************************************
https://twitter.com/Jayric

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
godleeluv
Member since Jun 11th 2013
5779 posts
Sat Apr-11-15 07:16 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
47. "yeah but it was funny tho"
In response to Reply # 45


  

          

At least to me

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Case_One
Charter member
54575 posts
Sat Apr-11-15 05:41 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
40. "@ the invention of thy Toenail and Fingernail clipper"
In response to Reply # 0


  

          


.
.
.
"And the Lord’s servant must not be quarrelsome but must be kind to everyone, able to teach, not resentful." ~ 2 Tim 2:4

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

GriftyMcgrift
Member since May 22nd 2002
20414 posts
Sat Apr-11-15 06:24 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
43. "NOBODY is cuttin and pokin my hands and feet"
In response to Reply # 0


  

          

sorry

blame my dad for forceably cutting my toenails when i was a kid and traumatizing me


i do it myself. I am a little obssessed with cleaning my toenails and fingernails. My feet dont look great but nails are clipped and cleaned

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

double negative
Member since Dec 14th 2007
21445 posts
Sat Apr-11-15 07:08 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
46. "same time being a field worker went out of style. c'mon "
In response to Reply # 0


  

          

***********************************************************
https://soundcloud.com/swageyph/yph-die-with-me

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

jon_o
Member since Sep 05th 2011
295 posts
Sat Apr-11-15 11:43 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
49. "RE: when did women start preferring men with manicured hands & feet?"
In response to Reply # 0


  

          

>I thought ash and callous was the mark of hard work, thus
>success.
>
>did it shift when riches were not gained from 'hard work',
>necessarily?

I would venture to say, the most successful men I've ever met were very prone to keeping their hands well manicured, and none of these dudes we're even slightly feminine.

If you're making moves and shaking hands, your hands should look clean and professional. There's nothing sissy about that. Feet either, and that's something that I've personally have to come to terms with. That's some real grown man shit right there.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby General Discussion topic #12776488 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com