Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby High-Tech topic #85940

Subject: "Damn I Love My Nintendo DS (STORY)" Previous topic | Next topic
13Rose
Charter member
19379 posts
Thu Dec-07-06 04:07 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
"Damn I Love My Nintendo DS (STORY)"


  

          

So I'm on the train headed into the city for work. This guy comes and sits down next to me and pulls out his white DS lite. I get siked and immediately turn off my music. I asked dude "excuse me would you mind playing me in mario kart?" He said he didn't have the game and I told him it didn't matter. He agreed and I pulled my DS out and we got it on. From Brooklyn to 14th street on the 3 train I played about 6 rounds of Mario Kart. I kicked his ass on all but the last game. That is what this DS shit is all about. Connect to play with folks UNDERGROUND.

Who else in NYC has one? Let me know where yall at so I can whoop some ass.

(PAUSE ON THIS WHOLE POST)

P.S. some Japanese kids continuesly whoop my ass in Tetris every weekend online using the DS. They must never play anything else.

This post was paid for by the following.

www.twitter.com/13Rose
www.debunkthemyth.org
http://dashaunworld.wordpress.com/
www.mothergreen.com

Remember MJ The Great!
PSN: ThirteenRose

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
this is a repressed homosexual encounter if i ever heard one
Dec 07th 2006
1
LMAO...
Dec 07th 2006
2
Best reply ever.
Dec 07th 2006
3
LOL. Erotica for gamer geeks.
Dec 07th 2006
6
*smh*
Dec 14th 2006
10
LoL.
Dec 07th 2006
4
haha.....that story was chock full of "ayyy yooo's"
Dec 07th 2006
5
RE: Damn I Love My Nintendo DS (STORY)
Dec 07th 2006
7
i was playing mariokart on the bus last week
Dec 07th 2006
8
maybe they thought
Dec 07th 2006
9
another reason why i dont got a handheld system no more
Dec 14th 2006
11

theprofessional
Charter member
8761 posts
Thu Dec-07-06 04:28 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
1. "this is a repressed homosexual encounter if i ever heard one"
In response to Reply # 0


  

          

>So I'm on the train headed into the city for work. This guy
>comes and sits down next to me and pulls out his white DS
>lite. I get siked and immediately turn off my music. I asked
>dude "excuse me would you mind playing me in mario kart?" He
>said he didn't have the game and I told him it didn't matter.
>He agreed and I pulled my DS out and we got it on.

"i smack clowns with nouns, punch herbs with verbs..."

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Blinky_Blinx
Member since May 30th 2006
1876 posts
Thu Dec-07-06 05:57 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
2. "LMAO..."
In response to Reply # 1


  

          

...i tried to read it, but found myself laughing through most of it as i happened to read your reply first

but seriously though, i wish i hadn't sold my DS last week...damn i miss it.

--

Theres alot wrong with today. It kills to ignore it but it doesnt hurt to care.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
MrMajor
Charter member
4354 posts
Thu Dec-07-06 07:06 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
3. "Best reply ever."
In response to Reply # 1


          

That shit was too funny

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
kurlyswirl
Member since Jul 13th 2002
16693 posts
Thu Dec-07-06 08:10 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
6. "LOL. Erotica for gamer geeks."
In response to Reply # 1


  

          


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

It's about the blanket.

kurly's Super-Duper Awesome DVD Collection:
http://www.dvdaficionado.com/dvds.html?cat=1&id=kurlyswirl

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
13Rose
Charter member
19379 posts
Thu Dec-14-06 10:57 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
10. "*smh*"
In response to Reply # 1


  

          

pretty bad I must admit.

This post was paid for by the following.

www.twitter.com/13Rose
www.debunkthemyth.org
http://dashaunworld.wordpress.com/
www.mothergreen.com

Remember MJ The Great!
PSN: ThirteenRose

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

PlanetInfinite
Charter member
126184 posts
Thu Dec-07-06 07:29 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
4. "LoL."
In response to Reply # 0


  

          


---------------------
http://www.myspace.com/thievinstealberg
http://computerstupid.blogspot.com/ (updated 11/20/06)

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

liveguy
Member since Jan 01st 2004
7990 posts
Thu Dec-07-06 07:52 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
5. "haha.....that story was chock full of "ayyy yooo's""
In response to Reply # 0


  

          

We see through all that boo boo like it's ghost shit... (c) Quelle Chris

| http://liveguy.bandcamp.com |
| www.soundcloud.com/liveguy |
| www.twitter.com/liveguy |
| www.instagram.com/theREALliveguy |
| XBOX ONE GT: theREALliveguy |

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

chillinCHiEF
Charter member
39867 posts
Thu Dec-07-06 08:15 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
7. "RE: Damn I Love My Nintendo DS (STORY)"
In response to Reply # 0


  

          

>So I'm on the train headed into the city for work. This guy
>comes and sits down next to me and pulls out his white DS
>lite. I get siked and immediately turn off my music. I asked
>dude "excuse me would you mind playing me in mario kart?" He
>said he didn't have the game and I told him it didn't matter.
>He agreed and I pulled my DS out and we got it on. From
>Brooklyn to 14th street on the 3 train I played about 6 rounds
>of Mario Kart. I kicked his ass on all but the last game. That
>is what this DS shit is all about. Connect to play with folks
>UNDERGROUND.
>
>Who else in NYC has one? Let me know where yall at so I can
>whoop some ass.
>
>(PAUSE ON THIS WHOLE POST)
>
>P.S. some Japanese kids continuesly whoop my ass in Tetris
>every weekend online using the DS. They must never play
>anything else.


_____________________
gt: Dope Skill
ms: http://www.myspace.com/chief_cornbread

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

J_Stew
Member since Jul 06th 2002
22363 posts
Thu Dec-07-06 08:47 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "i was playing mariokart on the bus last week"
In response to Reply # 0


          

and 3 dudes(small white punkish type dudes) got on and sat somewhere behind me. in the middle of playing i overheard one of them say something like "oh im playing mariokart because its so cool and fun" without looking up i replied "yes but not as fun as beating someone to death" they got off on the next stop, which may or may not have been a coincidence. i was thinking jeez i hope someone doesnt have to go over some mariokart, but hey whatever

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
MarVeL
Member since Apr 16th 2005
2258 posts
Thu Dec-07-06 11:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "maybe they thought"
In response to Reply # 8


  

          


you actually were going to beat them to death.

sounds like you didn't specify.




http://www.myspace.com/k_o_s_determination

"I'll run circles around you on Music&Eat the Hell outta your Chick's Pussy. I got Gangsta Game&brings the pain. now let me Step in the Name of Love because We Are Happy People baby in the Lesson."- Mistermaxxx

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
RECOR
Member since Feb 18th 2004
10927 posts
Thu Dec-14-06 11:09 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
11. "another reason why i dont got a handheld system no more"
In response to Reply # 8


          

too many people annoy the shit out of u
cuz its a "kid thing"
its not like i care
but hearing that shit everywhere is annoying as fuck

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby High-Tech topic #85940 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com