Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okay Sports topic #2739224

Subject: "Track and Field 2021: No sleep til Tokyo in a PEDemic year" Previous topic | Next topic
allStah
Member since Jun 21st 2014
5980 posts
Fri Jun-04-21 02:06 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Track and Field 2021: No sleep til Tokyo in a PEDemic year"
Fri Jun-04-21 02:18 PM by allStah

          

My heart is flat out broken. One of my favorite athletes was just issued
a 5 year ban for drug test result tampering.

To me, Brianna Rollins McNeal is the best hurdler in the world. She is the Olympic champion. However, since winning gold in 2016, she has been connected with
several doping issues. She was banned from competition for the 2017 season for missing three drug tests within a 12 month cycle. That prevented her from competing
in the 2017 world championships.

Earlier this year she was provisionally banned while under investigation for
tampering with drug test results. The investigation was just completed, and
and she was found guilty of the tampering. She now must serve a 5 year
competition ban, which means her athletic career is over. She is 29 years old,
and will be 34 at the end of her ban.

She is appealing the decision, so she will be allowed to compete in the
US Championships, with an appeals decision to be given before the Olympic
games.

So for the upcoming Olympics:

Christian Coleman, the 100m World Champion, will not be in the Olympics
because he is currently enduring a doping ban

And now it appears that the women’s 100m hurdles 2016 Olympic champion will
not be in the Olympics because she will be enduring a doping ban.

This is why no matter who I am watching who is great in track and field,
I just hope they are clean.




HIS NAME IS MASON MOUNT
Bulls | Bears | White Sox | Yankees | Notre Dame | Illinois | Chelsea | Real Madrid

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


Track and Field 2021: No sleep til Tokyo in a PEDemic year [View all] , allStah, Fri Jun-04-21 02:06 PM
 
Subject Author Message Date ID
I don't know how to process these busts
Jun 04th 2021
1
But those aren’t first time offenses.
Jun 04th 2021
3
NCAAs is gonna be interesting this year.
Jun 04th 2021
2
SAF just ran the second fastest time in women’s history
Jun 05th 2021
4
Sifan Hassan just broke the women’s 10000m WR
Jun 06th 2021
5
Had it for just 2 days. Gidey beat her by 5 seconds
Jun 09th 2021
7
      So Gidey has broken the 5000m and 10000m record
Jun 10th 2021
10
Trayvon Bromell has come a long way.
Jun 07th 2021
6
NCAAs getting ready to start
Jun 09th 2021
8
They got REALLY good
Jun 10th 2021
9
Masai Russell!
Jun 11th 2021
12
Holy crap that was fun
Jun 12th 2021
13
Fahnbulleh hawks em down in the last 75m
Jun 12th 2021
14
      It'd be nice if the US goes big in the next World Relays
Jun 13th 2021
15
Athing Mu!
Jun 13th 2021
16
Sifan and Kipyegon both run 3:53 in Florence.
Jun 10th 2021
11
Shelby Houlihan: 4 year ban
Jun 14th 2021
17
I initially read her incorrectly, that this was an in-competition test
Jun 15th 2021
18
FEELS like she's telling the truth...
Jun 15th 2021
19
      No. She’s not telling the truth.
Jun 15th 2021
20
      This seems like something that makes her look good in the light.
Jun 15th 2021
24
      Well, not if she thought the drug was out of her system at the time.
Jun 15th 2021
25
           i understand what you're saying about the levels the test found.
Jun 15th 2021
26
                Shelby Houlihan is as elite as they come,
Jun 15th 2021
29
                     aight. gonna have to take your word for it.
Jun 15th 2021
30
      You can't "skip" tests
Jun 16th 2021
39
           Not that type of skip.
Jun 17th 2021
40
      I'm not buying the taco truck defense
Jun 15th 2021
22
      I don't believe her, but I also don't care
Jun 15th 2021
27
Her reason or excuse got her banned, because it makes zero sense.
Jun 15th 2021
23
      missed this reply ^^^up there^^^
Jun 15th 2021
31
           Also, one thing I want to add.
Jun 15th 2021
32
                so lemme ask you this since you know way more about it than me:
Jun 15th 2021
33
                     She already appealed to CAS (Court of Arbitration for Sport)
Jun 15th 2021
34
                     Yes, I read about that. She wants to take it to the Swiss Tribunal.
Jun 15th 2021
37
NM
Jun 15th 2021
21
Some interesting trials declarations too (Fred Kerley)
Jun 15th 2021
28
I think Kerley is making the right move
Jun 15th 2021
35
Man, I hope you're right
Jun 15th 2021
36
Fred started off as a 100/200 guy and then
Jun 15th 2021
38
Houlihan is racing / Who wants a pick'em?
Jun 17th 2021
41
Forgot hurdles
Jun 17th 2021
42
And she's out again
Jun 17th 2021
43
USTAF were going to allow her to run, which would
Jun 17th 2021
44
      uh huh
Jun 17th 2021
45
My predictions
Jun 18th 2021
46
All due respect,
Jun 18th 2021
47
The past is the past
Jun 18th 2021
48
The new names are mostly NCAA pop-ups
Jun 18th 2021
49
Hmmmm.
Jun 18th 2021
50
Sorry, guys. I can’t with Sha’Carri Richardson
Jun 19th 2021
51
she ratchet af. i love it
Jun 19th 2021
53
10.64 in the semis. She can stunt however she wants
Jun 19th 2021
56
Pimp, you should know better
Jun 19th 2021
58
      I don't suspect anyone unless they test positive
Jun 19th 2021
59
           Now, who is being Naive?
Jun 20th 2021
61
did you like it when MJ dunked tongue out then talked his shit?
Jun 19th 2021
57
Woman?
Jun 19th 2021
60
Bootlicker Brand Jeans
Jun 20th 2021
63
      I’ve never called you any names or made comments towards you
Jun 20th 2021
64
Cheruiyot and Kipruto out, probably?
Jun 19th 2021
52
Wow. This is devastating. He has been a beast for the past 4 years.
Jun 19th 2021
54
Wade Van Niekirk ran 44.56 in his
Jun 19th 2021
55
Richardson, Oliver, and Daniels
Jun 20th 2021
62
Olympic Trials will be on prime time tv tonight.
Jun 20th 2021
65
Brianna McNeal looks terrible.
Jun 20th 2021
66
Felix still got the juice
Jun 20th 2021
67
She is the most decorated athlete in track and field history.
Jun 20th 2021
68
Her pregnancy complications have been kind of smoothed over
Jun 21st 2021
72
Harrison is finally an Olympian.....
Jun 20th 2021
69
Kerley!!!! Made that shit!
Jun 20th 2021
70
RE: Kerley!!!! Made that shit!
Jun 21st 2021
71
      Love it. Straight to the point.
Jun 21st 2021
73
      Hell yeah! He earned that
Jun 21st 2021
74
Brazier...wtf
Jun 21st 2021
75
He ran out of Salazar juice!
Jun 21st 2021
76
Sat - 100, Sun - 111
Jun 24th 2021
77
Those conditions really favor the athletes staying home and not running
Jun 24th 2021
78
not so bad for sprinters
Jun 24th 2021
79
They are moving distance events to the morning
Jun 24th 2021
80
If you read this post, go support if you can.
Jun 25th 2021
81
Women’s 800m final race is going be a battle for the ages.
Jun 25th 2021
82
It’s official Brazier was running on
Jun 26th 2021
83
They were scootin yesterday. Holloway, Benjamin, Knighton, Gabby Thomas
Jun 27th 2021
84
Bold call
Jun 27th 2021
85
      Lyles just looks uncomfortable to me
Jun 27th 2021
86
           Yeah, that sounds right
Jun 27th 2021
88
           Dont let those heats fool you.
Jun 27th 2021
89
Paul Chelimo has fully copied Mo Farah.
Jun 27th 2021
87
Syd and Muhammad battled!
Jun 27th 2021
90
Final day didn't disappoint, even after the heat delay
Jun 28th 2021
91
Athletes must meet certain requirements in order to qualify for
Jun 28th 2021
92
allStah alert: Salwa Eid Naser banned for 2 years b/c missed tests
Jun 30th 2021
93
18yr old Namibian Christine Mboma runs 48.54 400m (World Junior Record)
Jun 30th 2021
94
She is an Intersex, so she will no longer be allowed to
Jul 02nd 2021
100
      you have a source for this?
Jul 02nd 2021
111
           RE: you have a source for this?
Jul 02nd 2021
113
Karsten Warholm: 400m hurdles WR (46.70)
Jul 01st 2021
95
Word on the street is Sha'Carri tested pos for weed. Might miss Olympics
Jul 01st 2021
96
boy thatd be a dumb way to get yourself DQd
Jul 01st 2021
97
Correction.
Jul 01st 2021
99
What did I tell you guys?
Jul 01st 2021
98
C'mon.. weed didn't make her run those times
Jul 02nd 2021
101
      It’s not about the physical performance. It’s about the recovery.
Jul 02nd 2021
102
      Xanax and valium (relaxation aides) aren't banned. Why weed?
Jul 02nd 2021
109
           RE: Xanax and valium (relaxation aides) aren't banned. Why weed?
Jul 02nd 2021
110
      (training with justin gatlin and her overall time profile is uhhhhhhh)
Jul 02nd 2021
120
that's unfortunate.
Jul 02nd 2021
103
      Yes AND
Jul 02nd 2021
104
      sure, if that's what she wants and what's best for her.
Jul 02nd 2021
106
      You don’t care.
Jul 02nd 2021
105
           I'm sure, and it says so much about you.
Jul 02nd 2021
107
           Nope. I’m celebrating our
Jul 02nd 2021
108
                *swaggy p face*
Jul 02nd 2021
114
                Clean and pure. Lmao
Jul 02nd 2021
115
                😂 😂 😂
Jul 03rd 2021
124
                Its okay to have a thought and not post it
Jul 02nd 2021
121
           lmao at clean and pure
Jul 02nd 2021
112
                Athletes always learn the hard way when it comes to global athletics
Jul 02nd 2021
116
                Lol bootlicker.
Jul 02nd 2021
117
                     ^^That doesn’t make sense.
Jul 02nd 2021
118
                that...and it might be the creepiest
Jul 02nd 2021
122
                     Yeah, pure athleticism
Jul 02nd 2021
123
Brianna’s 5 year suspension has been upheld!
Jul 02nd 2021
119
Sha'Carri not selected for the relay. No Tokyo.
Jul 06th 2021
125
Elaine Thompson ran 10.71 and beat Ta Lou, SAFP, and Blessing.
Jul 06th 2021
126
Monaco DL: Cheruyiot back big, and on Kenya's team
Jul 09th 2021
127
The system is fine.
Jul 09th 2021
128
I'd like top 2 guaranteed, #3 selected by rules
Jul 09th 2021
130
      Those are some finely-tuned additions
Jul 11th 2021
131
Monaco where everyone runs fast as shit!
Jul 09th 2021
129
Yeah, Kipyegon looked incredible (edit: wrong Hailu)
Jul 11th 2021
132
      Yeah, I forgot about Tsegay. She is a brilliant runner.
Jul 11th 2021
133
Note to ALL American 1500m runners
Jul 11th 2021
134
Mohamed Katir looks like a problem
Jul 13th 2021
135
ASICS sponsors the Netherlands Track and Field team
Jul 13th 2021
136
      That's right! (edit: and they make weird sprint spikes)
Jul 13th 2021
137
The times for the women’s 100 meter heats are highly suspect.
Jul 30th 2021
138
Blessing Okagbare out of 100m bc of failed doping test *sigh*
Jul 30th 2021
139
This is alarming.
Jul 30th 2021
140
Elaine Thompson defends her Olympic crown!
Jul 31st 2021
141
Kerley made a mistake choosing the 100m lol
Aug 01st 2021
142
Man, good for him
Aug 02nd 2021
154
RE: Kerley made a mistake choosing the 100m lol
Aug 03rd 2021
160
Men’s track and field has been a shit show so far
Aug 01st 2021
143
chinese dude was rolling in that 100 semifinal
Aug 01st 2021
144
      Not really.
Aug 02nd 2021
145
      he won his heat...
Aug 02nd 2021
146
           ^^CISM
Aug 02nd 2021
149
                RE: ^^CISM
Aug 02nd 2021
152
                     RE: ^^CISM
Aug 02nd 2021
153
      Where’s ChineseBol when you need him
Aug 05th 2021
164
Damn, Shericka Jackson…
Aug 02nd 2021
147
The womens 200m is going to be interesting
Aug 02nd 2021
148
Another American sprinter who only runs fast in Eugene?
Aug 02nd 2021
150
PSA: CHINA IS COMING.
Aug 02nd 2021
151
Holy crap at that 400 hurdles
Aug 02nd 2021
155
What in the hell just happened in that 400m hurdles?!?
Aug 02nd 2021
156
that. shit. was. CRAZY!!!??? like, HOW???
Aug 02nd 2021
157
Yo I'm still so hype off this lol
Aug 02nd 2021
158
They need to stop the Lewis Johnson post race interviews
Aug 03rd 2021
159
US mens 4x100 relay doesn't make the finals
Aug 04th 2021
161
It was impressively inept
Aug 04th 2021
162
It has a lot to do with how the team is selected,
Aug 05th 2021
163
man Where did these Italian bruhz come from
Aug 06th 2021
165
I will give credit to the American women for medaling
Aug 06th 2021
166
In the final event, the US men finally get their first gold on the track
Aug 07th 2021
167
wow shacarri finished dead last at this diamond league thing
Aug 21st 2021
168
i'm giving her the benefit of the doubt....
Aug 21st 2021
169
Actually, it’s the other way around.
Aug 21st 2021
171
Like I told you, and some of the other guys here, SheCarri is highly
Aug 21st 2021
170
she is trash.
Aug 21st 2021
172
      this clip of the jamaicans walking behind her…
Aug 21st 2021
173
      SAFP was loving it lol
Aug 21st 2021
174
      You know who else is trash too? (elephant in the room)
Aug 23rd 2021
183
She got mollywhopped out there. My goodness
Aug 22nd 2021
177
fam that interview was damn embarassment.
Aug 22nd 2021
178
My folks after seeing it.”Yup she’s getting high & is high right now...
Aug 22nd 2021
179
      honestly I worry about her mental health
Aug 23rd 2021
181
you coming in dead last and talking shit after the race?
Aug 22nd 2021
180
      Fuck NBC
Aug 23rd 2021
184
For the record, I was born in Jamaica
Aug 23rd 2021
182
lol
Aug 21st 2021
175
Lmao
Aug 21st 2021
176
this bird throwing shade at allyson felix smh.
Aug 25th 2021
185
and she liked this tweet about jamaicans.
Aug 25th 2021
186
      her career might be about everything but track.
Aug 25th 2021
187
Okay, I’m convinced that Richardson was doping.
Sep 03rd 2021
188

Lobby Okay Sports topic #2739224 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com