Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okay Sports topic #2699192

Subject: "I'll say this: at least you've owned up to these statements" Previous topic | Next topic
Cold Truth
Member since Jan 28th 2004
43696 posts
Fri Jun-14-19 12:33 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "I'll say this: at least you've owned up to these statements"
In response to In response to 0


  

          

If I remember correctly, you did the same after getting drubbed in that TI thread.

In fairness, what Kawhi pulled off from that Spurs circumstance to now is pretty damn remarkable. One of the most remarkable, compelling stories in all of sports, in recent memory.

Even if you were wrong- which many of us thought from jump- nobody could have accurately anticipated just *how* wrong, because nobody could have foreseen just how superhuman dude was going to be.

That's board man, after all. Board man gets paid.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


here to accept the maybe all-time worst L in the history of the board [View all] , Tiger Woods, Fri Jun-14-19 08:45 AM
 
Subject Author Message Date ID
RE: here to accept the maybe all-time worst L in the history of the boar...
Jun 14th 2019
1
lol yup
Jun 14th 2019
2
Bitch gonna retire in 2nd place despite feasting on euro trashes
Jun 14th 2019
13
      fam you doing too much.
Jun 14th 2019
14
      Bitch been doing too much w/ her stanky attitude since forever
Jun 15th 2019
17
      She gonna retire ahead of Steffi Graf despite you stabbing Monica Seles
Jun 14th 2019
15
           The Wladimir Klitschko of tennis.........yawn
Jun 15th 2019
16
                ^^^ the G√ľnter Parche of OKP
Jun 15th 2019
18
Not even close to the worst L (Filf - Serena is), but good for you.
Jun 14th 2019
3
https://i.imgflip.com/33i7v6.jpg
Jun 14th 2019
12
this is dope...:
Jun 14th 2019
4
Salute
Jun 14th 2019
5
That was touching......
Jun 14th 2019
6
so much respect for this...
Jun 14th 2019
7
I was right there with you
Jun 14th 2019
9
Respect king
Jun 14th 2019
10
This was really cool
Jun 14th 2019
11
I wanna respect this but oddly I think you shoulda come out guns blazing
Jun 19th 2019
19
Word up.
Jun 20th 2019
20
Nah, that post about Serena is probably a bigger L
Jun 22nd 2019
21

Lobby Okay Sports topic #2699192 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com