Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okay Sports topic #2104119

Subject: "He got Indian in his family: SEAHAWKS @ REDSKINS" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
falafel stand pimpin
Member since Dec 26th 2006
4155 posts
Sun Jan-06-13 02:34 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"He got Indian in his family: SEAHAWKS @ REDSKINS"


  

          

which QB you got?

  

Printer-friendly copy


He got Indian in his family: SEAHAWKS @ REDSKINS [View all] , falafel stand pimpin, Sun Jan-06-13 02:34 PM
 
Subject Author Message Date ID
HAWKGANG 27-21
Jan 06th 2013
1
i like both but i'm pulling for wilson.
Jan 06th 2013
2
at last the game we all want to watch
Jan 06th 2013
3
Fox pulled all the big dogs out for this one
Jan 06th 2013
4
I just want to see a competitive game.
Jan 06th 2013
5
I'm taking the Cornball and Alfred show.
Jan 06th 2013
6
fuck that's a shitty ass field. lol.
Jan 06th 2013
7
dayum WAS O off to a fast ass start.
Jan 06th 2013
8
Not looking forwad to hearing RG3's dick rode for everything
Jan 06th 2013
9
Luck was some shit
Jan 06th 2013
16
uh, no. that's just not true even a little bit.
Jan 07th 2013
241
but he's white tho
Jan 06th 2013
18
O_E's Olde Bait & Tackle Shoppe is open for business.
Jan 06th 2013
21
lol...he kinda not lyin doe, Po
Jan 06th 2013
25
lol you mad?
Jan 06th 2013
26
hes been miserable the last half of the season
Jan 06th 2013
28
honestly Luck been overrated all season really
Jan 06th 2013
36
      Nah, not really
Jan 06th 2013
40
Who was Luck's running back? Oh, ok.
Jan 06th 2013
29
These niggas have had 0 perspective all season.
Jan 06th 2013
32
Iono Ballard wasn't too bad today
Jan 06th 2013
38
      ^^^^Non-fiction
Jan 06th 2013
229
           eh...he's not that good
Jan 07th 2013
243
He did.. & I'm pretty sure Alfred Morris had nothing to do with..
Jan 06th 2013
31
lord alfred had 8 carries in the first quarter.
Jan 06th 2013
34
Chuck Pagano was a bigger story than Andrew Luck. Sorry.
Jan 06th 2013
43
      I don't understand your point.
Jan 06th 2013
44
      "Luck barely gets mentioned"
Jan 06th 2013
57
      uh wat
Jan 06th 2013
45
           I'm literally puzzled at that comment. Like wtf?
Jan 06th 2013
56
           see #57 crybaby
Jan 06th 2013
62
                #43 needs cancer
Jan 06th 2013
63
                     Seriously I have a 1 year old and he whines less than you
Jan 06th 2013
65
                          your threshold for whining must be damn low, bud.
Jan 06th 2013
66
                               Base.
Jan 06th 2013
68
                               Nothing I said was dumb, you just didn't understand it right away
Jan 06th 2013
73
                                    Just fall back and take your L, doggie
Jan 06th 2013
74
Alfred Morris... good and terrible
Jan 06th 2013
10
they made that look way too easy
Jan 06th 2013
11
Boy coming out throwing darts everywhere
Jan 06th 2013
12
The Redskins looking like they're familiar playing a QB like Wilson lol
Jan 06th 2013
13
were
Jan 06th 2013
230
get TF off my field. you aint ROY, bitch
Jan 06th 2013
14
& you aint in them offs anymore...mad?
Jan 06th 2013
231
words cannot express how much I love London Fletcher
Jan 06th 2013
15
yall wanna hear a London Fletcher fun fact????
Jan 06th 2013
17
our defense is getting owned so far. surprising.
Jan 06th 2013
19
why God why....
Jan 06th 2013
20
The legend of RG3
Jan 06th 2013
22
Griffin floppin'
Jan 06th 2013
23
that escalated quickly (c) anchorman
Jan 06th 2013
24
shit they can sit RG3 now. Seahawks dont look like 14 points today.
Jan 06th 2013
27
lulz Redskins D isn't that thorough youngin
Jan 06th 2013
30
^^just want to revist this...lol^^
Jan 06th 2013
224
shit you can sit you ass down typin some shit like this today
Jan 06th 2013
233
this is starting to go like any other thing for a Seattle sports fan.
Jan 06th 2013
33
lol @ the first ref vehemently signalling no catch...
Jan 06th 2013
35
wilson looks lost
Jan 06th 2013
37
& found
Jan 06th 2013
234
I'll say it again. I love how the Seahawks receivers fight for the ball
Jan 06th 2013
39
damn, Seattle forgot how to tackle?
Jan 06th 2013
41
so it appears.
Jan 06th 2013
42
o thas Michael Robinson from Penn State!?!? Say word
Jan 06th 2013
46
yup. if you bet who would be an NFL player longer, him or
Jan 06th 2013
50
      Yeah, he was tough as HELL that season at PSU.
Jan 06th 2013
51
           this will always be my lasting image of michael robinson
Jan 06th 2013
55
                damn.
Jan 06th 2013
60
                Yowzers. That was a pretty crazy collision. n.m
Jan 06th 2013
61
                WHOA nm
Jan 06th 2013
83
                Apparently that ended the kid's career. Very sad : - (
Jan 06th 2013
195
                     shit, really? i never knew. that is sad.
Jan 06th 2013
206
we've got a game.
Jan 06th 2013
47
getting strong now (c) rocky theme
Jan 06th 2013
48
That looked like a rugby scoop by Marshawn
Jan 06th 2013
49
that just wasn't a wise decision.
Jan 06th 2013
52
hey hey hey hey....smoke weed everyday
Jan 06th 2013
53
Put Cousins in. RG-KNEE is done.
Jan 06th 2013
54
finally a good game this weekend. thank god.
Jan 06th 2013
58
Btw, Russell 3X is outplaying Robert Gay the Third
Jan 06th 2013
59
Im genuinely confused i thought you were pro RG3 no?
Jan 06th 2013
76
i hate when a fuckin nfl caliber receiver drops an easy pass
Jan 06th 2013
64
you must've hated that Indy-Baltimore game then nm
Jan 06th 2013
67
      dawg...i'm not a Luck fan...but i felt BAD for him. it was tragic...
Jan 06th 2013
69
i respect the way wilson plays...
Jan 06th 2013
70
He better than Screen Pass Jenkins
Jan 06th 2013
78
Hawks needed to cash in there. Bad play by Marshawn.
Jan 06th 2013
71
REALLY bad for us. shoulda ran PA there too.
Jan 06th 2013
72
clemmons hurt? that's REAL bad.
Jan 06th 2013
75
Bench Griffin. Honestly, he's awful.
Jan 06th 2013
77
Meangelo living up to his name.
Jan 06th 2013
79
"Screen Pass Jenkins" has this drive to prove himself to me.
Jan 06th 2013
80
this is piling on. he's obviously quite hurt
Jan 06th 2013
88
Sorta amusing watching the Skins avoid Richard Sherman
Jan 06th 2013
81
wasn't it tho? they wanted NO parts of him or Chancellor
Jan 06th 2013
235
seahawks are blowing chances.
Jan 06th 2013
82
yep nm
Jan 06th 2013
86
How did Alan Branch bust so badly in Arizona
Jan 06th 2013
84
He's been solid but really but that D line on his back tho today
Jan 06th 2013
236
RG3's knee is fucked up
Jan 06th 2013
85
Best game I've seen from Doughty, EVER!
Jan 06th 2013
87
^^^^
Jan 06th 2013
153
RG3 is being selfish. Its him over the team. Sit the fuck down.
Jan 06th 2013
89
he can't plant and throwing high as shit.
Jan 06th 2013
90
SEA should be blitzing the shit out of him. (brutal, but true).
Jan 06th 2013
91
He's being selfish. He should sit down.
Jan 06th 2013
92
      that's a coach's call. they should adjust the playcalls accordingly.
Jan 06th 2013
96
      give him some screens or high percentage shit to get his confidence
Jan 06th 2013
98
           HE BEEN THROWING SCREENS ALL GAME!!!!!
Jan 06th 2013
100
                td to paulsen was a curl/option. and a precise dart. his throws been
Jan 06th 2013
      ^^^unnamed scout from back in April
Jan 06th 2013
99
The commentators are punishing RG III with backhanded comments
Jan 06th 2013
93
He deserves them. He should sit down. He's fucking up.
Jan 06th 2013
95
alligator. SEA needs to score this drive.
Jan 06th 2013
94
Buck and Aikman need to stfu
Jan 06th 2013
97
Nah Russell Wilson better than bum ass Robert Gay III
Jan 06th 2013
101
Russ with the block!!!!
Jan 06th 2013
102
BEASTMODE!!!!
Jan 06th 2013
103
IM UP OUTTA MY SEAT DOGG
Jan 06th 2013
104
wilson is fucking crazy. got the speed to outrun his RB and lead block.
Jan 06th 2013
yo, he's a GREAT player, no BS
Jan 06th 2013
122
BEAST MODE
Jan 06th 2013
105
QB BLOCKING FOR RB WHAT?!
Jan 06th 2013
106
HUGE block by #3
Jan 06th 2013
107
Lynch bout that
Jan 06th 2013
108
how can a white person NOT love rus wilson?
Jan 06th 2013
109
Marshawn Lynch is a DELIGHT. With him its ALL effort.
Jan 06th 2013
110
He probably runs a 4.7 these days and is still one of the best backs
Jan 06th 2013
113
      hahah...good one. We should make a post "Bamma running backs"
Jan 06th 2013
119
           Leroy Hoard would lead that post
Jan 06th 2013
121
                I'll raise you an Otis Anderson
Jan 06th 2013
129
                     Recent one: LaGarette Blount
Jan 06th 2013
143
                          He big and pretty fast though. Gonna think about requirements for this o...
Jan 06th 2013
188
                               Agreed on BenJarvus Green-Ellis but I'd say Blount qualifies
Jan 06th 2013
204
                                    Don't get me wrong I love LeGarrette
Jan 06th 2013
213
                                         Agreed. I also nominate Marion Barber III
Jan 06th 2013
216
was that meangelo who got juked? lol
Jan 06th 2013
111
Man Wilson friggin flew on that block
Jan 06th 2013
112
sh*t was crazy. he started off 10 yards behind Lynch
Jan 06th 2013
114
btw, if the 'SKins lose, gotta question RG3's viability as a leader
Jan 06th 2013
115
You just keep trying....
Jan 06th 2013
116
Hope I'm wrong. Not looking good right now
Jan 06th 2013
120
lol, good effort tonight, brother.
Jan 06th 2013
205
My, goodness Wilson is poised
Jan 06th 2013
117
wilson looked like sonic running by marshawn lmao.
Jan 06th 2013
118
ole ricochet rabbit lookin... lol
Jan 06th 2013
207
quick slant out the gun to the TE for 2pts. that's that they needed.
Jan 06th 2013
123
RG3 has not been a factor in this game - Troy Aikman
Jan 06th 2013
124
lol. they almost andy reidesque now w/ the stubbornness.
Jan 06th 2013
125
2 things: Redskins should've been running on 1st down
Jan 06th 2013
126
2nd thing: DAMN, that's a bad way to go out nm
Jan 06th 2013
132
whoa did his leg give out?
Jan 06th 2013
127
I can't believe Shanahan left him in the game this long to get hurt
Jan 06th 2013
128
oh no
Jan 06th 2013
130
http://www.youtube.com/watch?v=OVpPR1pyfkA
Jan 06th 2013
131
FUCK YES!!!!
Jan 06th 2013
133
Damn, I wanted Deadskins to lose but not like this :/
Jan 06th 2013
134
Shanahan gonna get FRIED tomorrow
Jan 06th 2013
135
Vikings have 10000000% more integrity than anyone involved w/ the skins
Jan 06th 2013
136
i hope i didn't see what I thought I did. on that knee. Please, no.
Jan 06th 2013
137
fucking stupid. 1st play on the drive is a fuckin PA bootleg when
Jan 06th 2013
^^^ stop making sense, my brotha.
Jan 06th 2013
149
somebody give this dude Shanny's job
Jan 06th 2013
171
going out like this will be good for RG3
Jan 06th 2013
138
RE: going out like this will be good for RG3
Jan 06th 2013
170
Shanahan needs to go
Jan 06th 2013
RG3 shouldn't have even been in there
Jan 06th 2013
139
FUCK Washington's medical staff.
Jan 06th 2013
140
^^^^^^^^^
Jan 06th 2013
147
Nah, the med staff been wanted him outta there. Blame Shanny
Jan 06th 2013
152
      yep nm
Jan 06th 2013
178
thats why you listen to Dr. James Andrews.
Jan 06th 2013
141
^^^^
Jan 06th 2013
145
+1
Jan 06th 2013
154
Can Dan Snyder hire a new grounds crew? like why is the field...
Jan 06th 2013
142
right. they couldn't go buy some turf from home depot last week?
Jan 06th 2013
156
done.
Jan 06th 2013
144
now its time for cuzzo to see what he got. this was dumb coaching.
Jan 06th 2013
146
If Cuzzo starts, 'SKins win
Jan 06th 2013
151
      so, Kurt Cousins >>> Russel Wilson? nm
Jan 06th 2013
155
           Nah, but he sure as hell >>> RG-Knee
Jan 06th 2013
165
                Nigga, I just spit out my Dos Equis Amber
Jan 06th 2013
180
Seattle's D is playing him the way we should have last week...
Jan 06th 2013
148
At least he was able to get up.
Jan 06th 2013
150
RE: He got Indian in his family: SEAHAWKS @ REDSKINS
Jan 06th 2013
157
Saw it coming.
Jan 06th 2013
158
WHOOOOO RIIIIIIIIDDDEEEE TIME!!!!
Jan 06th 2013
159
now watch they call better passes.
Jan 06th 2013
160
Wrong. They called a complicated crossing route, Cousins nailed it.
Jan 06th 2013
162
off of a straight drop back. #pointmade
Jan 06th 2013
172
Cousins should have started, the real future of the Redskins.
Jan 06th 2013
166
GEEZ216 WAS RIGHT!!!
Jan 06th 2013
161
Two passes, two DIMES by Cousins. Hmmmmm
Jan 06th 2013
163
where you at now, homes?
Jan 06th 2013
177
nice throw on the out.
Jan 06th 2013
164
dayum. the center wanna fuck up cuzzo's knee, too.
Jan 06th 2013
167
3 throws better than any by RG3 all game.
Jan 06th 2013
169
smh, whats up with the hikes?
Jan 06th 2013
168
For the plea coppage for Joe Webb I got last night...
Jan 06th 2013
173
So you admit Kyle Shanahan is a better OC than Minnesota's OC.
Jan 06th 2013
186
no, I admit Joe Webb aint shit but a career backup...get that
Jan 06th 2013
191
Was this Cousins' first action of the season?
Jan 06th 2013
211
      okay, yall....I quit. Joe Webb will be Warren Moon
Jan 06th 2013
214
that USC blitzing
Jan 06th 2013
174
Cousins actually sucks
Jan 06th 2013
175
so the r*dsk*ins line was smoke and mirrors from the read/option
Jan 06th 2013
176
cuz got destroyed lmao.
Jan 06th 2013
190
The weakness of the Sk!ns o-line was hidden by the read option this year...
Jan 06th 2013
200
      It's basic football.
Jan 06th 2013
237
      I'd like to welcome you to the life of a Cowboy fan
Jan 07th 2013
246
Ooooo i hope shanny isnt opening his own mail tomorrow
Jan 06th 2013
179
should be an interesting presser
Jan 06th 2013
184
Hawks D activated beast mode these last three/four drives
Jan 06th 2013
181
i think they used a cheat code or madden card. but they been
Jan 06th 2013
187
      niggas called that 1800 number out the Nintendo Power magazine
Jan 06th 2013
193
           This nigga said "Nintendo Power"
Jan 06th 2013
194
two things: Shanahan should be fired tonite.
Jan 06th 2013
182
i hope SEA win the whole thing.
Jan 06th 2013
183
I'm routing for SEA after tonite...
Jan 06th 2013
189
Yeah, they're pretty impressive
Jan 06th 2013
192
I'm hoping for a Pats-Hawks rematch
Jan 06th 2013
209
GREAT playcall. glad they went for it.
Jan 06th 2013
185
http://www.youtube.com/watch?v=jGD3DIBLtVU
Jan 06th 2013
196
Hankerson aint want that lights out shot LMAO.
Jan 06th 2013
o and Michael Robinson a captain? Thas whassup. n/m
Jan 06th 2013
197
fuck is hankerson's purpose? he just alligatored another one?
Jan 06th 2013
198
Failing Shanahan draft pick.
Jan 06th 2013
239
#teamGoodHurr all the way through.
Jan 06th 2013
199
hey O_E skip says troll harder lol
Jan 06th 2013
201
gotta get our offense together. Falcons will be a different animal.
Jan 06th 2013
202
Well it was fun while it lasted DC.
Jan 06th 2013
203
Yall know Seattle bout to beat the breaks off ATL right?
Jan 06th 2013
208
I think so too.. Matty gonna need a lot of ice after they kick his @ss
Jan 06th 2013
210
One can only hope.
Jan 06th 2013
215
I wasnt too impressed with Seattle tonight
Jan 06th 2013
217
^^^^switched the game off after the 1st qtr^^^^
Jan 06th 2013
227
If it hadn't been the early start for the skins combined with the
Jan 07th 2013
247
Atlanta's winning by at least 17 points.
Jan 06th 2013
220
Wouldn't pay if you did
Jan 06th 2013
221
      ^^Fuck nigga stalking me
Jan 06th 2013
225
Falcons receivers >> Redskins receivers
Jan 06th 2013
223
How so? Clemons is hurt and they can't match Tony G
Jan 07th 2013
244
FOH
Jan 07th 2013
245
lol OE in this bitch fishing hard
Jan 06th 2013
212
http://cbfishing.com/fishingreports/rod-man/files/2007/10/shark-fishing....
Jan 06th 2013
218
Hope Bob's okay. Haven't seen any reports yet.
Jan 06th 2013
219
Bob is fielding these questions with some veteran composure (ESPN)
Jan 06th 2013
222
damn, just heard Chris Clemons prolly tore his ACL
Jan 06th 2013
226
huge for the atlanta game
Jan 06th 2013
228
i almost forgot what happens when you make the playoffs
Jan 06th 2013
232
RG3 legitimately has folks mad.
Jan 06th 2013
238
Will Montgomery...
Jan 06th 2013
240
ppl were saying he shouldve been in the pro bowl
Jan 07th 2013
242

Lobby Okay Sports topic #2104119 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com