Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #13338350

Subject: "Jim Jones’ EL CAPO album is pure heat!!!" Previous topic | Next topic
thegodcam
Member since Oct 22nd 2004
40986 posts
Fri Jun-14-19 12:56 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
"Jim Jones’ EL CAPO album is pure heat!!!"


  

          

This is his Blueprint album imo.... I skip no songs and all the features r dope

1st single My Era
https://youtu.be/tIxcPYG2iUQ

Joe Budden hyping it
https://youtu.be/sTfjiAKZt-o

*******************************************************
i will not let finite disappointment undermine infinite hope
- Cory Booker

Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes, and at the end the Germans always win
- Gary Lineker

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


Jim Jones’ EL CAPO album is pure heat!!! [View all] , thegodcam, Fri Jun-14-19 12:56 PM
 
Subject Author Message Date ID
Yeah he talkin that shit..definitely found a pocket
Jun 14th 2019
1
His whole career is nuts
Jun 14th 2019
2
If you do something long enough it's hard not to get
Jun 14th 2019
5
he was blessed with an above average ear for beats too...
Jun 15th 2019
6
Nice assessment.
Sep 21st 2019
11
must not be my style
Jun 14th 2019
3
stfu, HARLEM N***A!!!!!!
Jun 14th 2019
4
LOL!
Sep 21st 2019
12
Album is great. What are your top 3 albums from the past 3 years?
Jun 16th 2019
7
      i have it rated like a 3.5/5
Jun 17th 2019
8
cuz snitches get stitches
Sep 20th 2019
9
LATE PASS
Sep 20th 2019
10
Jimmy say it ain’t so
Sep 22nd 2019
13
*sigh*
Sep 22nd 2019
14
a fake blood and a snitch...who rides for this type of garbage?
Sep 24th 2019
15

Lobby General Discussion topic #13338350 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com