Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #12948862

Subject: "OKP, why didn't yall tell me Fargo is the best thing on TV in ages?" Previous topic | Next topic
Buddy_Gilapagos
Charter member
45532 posts
Sun Dec-27-15 02:01 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"OKP, why didn't yall tell me Fargo is the best thing on TV in ages?"
Sun Dec-27-15 02:03 PM by Buddy_Gilapagos

  

          

Seriously, though. I depend on y'all keeping me up with what's good in art and pop culture.

I mean y'all were kind of talking about it in that Leftovers post, but that was a post about the Leftovers which was too boring to click on (which is why I only found talk of Fargo when I searched for talk of Fargo).

I only watched the second season so far but it is really really really good. It's good like the way yall talk about 'Breaking Bad' was suppose to be which I found underwhelming (given the hype) and never got around to finishing.

First time in my life I found myself saying "I need more scenes with Bokeem Woodbine".

Not a single wasted scene or even word of dialogue. Yet works on an expansive scale touching on themes and subjects as diverse as Reaganism (draws a direct line from Reagan to Trump), Feminine Mystique, Capitalism (I mean Kansas City was Wal-Mart right?), the militarization of local police departments and the long term corroding effect of racism.

Just great in every way. Perfect Cast. Perfect Dialogue. Perfect Music. A perfect season.

To the neglect of my children, my wife and I just watched 10 hours of a show in 2 days which we haven't done since maybe the first couple of seasons of Lost.

**********
"Everyone has a plan until you punch them in the face. Then they don't have a plan anymore." (c) Mike Tyson

"what's a leader if he isn't reluctant?"

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


OKP, why didn't yall tell me Fargo is the best thing on TV in ages? [View all] , Buddy_Gilapagos, Sun Dec-27-15 02:01 PM
 
Subject Author Message Date ID
i sent you a text. you must not have got it
Dec 27th 2015
1
You must not visit PTP.
Dec 27th 2015
2
^^^
Dec 27th 2015
4
RE: ^^^
Dec 27th 2015
5
I've complained before, PTP doesn't lend itself to discovering new shows
Dec 28th 2015
6
      lofl. get over yourself or stop being lazy
Dec 28th 2015
7
      I'm good. You know there are other websites out there.
Dec 29th 2015
15
      fantastic.
Dec 28th 2015
8
      I'll bite.
Dec 28th 2015
10
           It's definitely the most organize, but most organized doesn't necessaril...
Dec 29th 2015
14
Because you're
Dec 27th 2015
3
Yup. Best thing I saw in 2015
Dec 28th 2015
9
same here. was just thinking how much good shit i watched this year too
Dec 28th 2015
12
      Yup. It was a CRAZY year of television
Dec 28th 2015
13
      RE:
Dec 29th 2015
17
           RE:
Dec 29th 2015
18
                RE:
Dec 29th 2015
21
I'm plowing through that next after I finish The Leftovers
Dec 28th 2015
11
I guarantee you won't feel like you are "plowing through" or "committing...
Dec 29th 2015
16
      yeah, Fargo grabs you and doesn't let go
Dec 29th 2015
22
FaRGO IS fANTASTIC!!!!
Dec 29th 2015
19
that is one cold ass Indian
Dec 29th 2015
20
About half way into the first season. Glad I started with the 2nd Seaso...
Jan 05th 2016
23
Thanks for reminding me, now that Leftovers is on hold, I can
Jan 05th 2016
24
Finally started watching after seeing this post
Jan 05th 2016
25
Thanks Guys. Should I move on to Season 1?
Jan 05th 2016
26

Lobby General Discussion topic #12948862 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com