Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #12649932

Subject: "If you had to live in a Southern city" Previous topic | Next topic
John Forte
Member since Feb 22nd 2013
15304 posts
Fri Nov-14-14 10:37 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Poll question: If you had to live in a Southern city"


          

Poll result (68 votes)
I'm a Southerner: ATL (12 votes)Vote
I'm a Southerner: Houston (3 votes)Vote
I'm a Southerner: New Orleans (5 votes)Vote
Not a Southerner: ATL (15 votes)Vote
Not a Southerner: Houston (10 votes)Vote
Not a Southerner: New Orleans (23 votes)Vote

  

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


If you had to live in a Southern city [View all] , John Forte, Fri Nov-14-14 10:37 AM
 
Subject Author Message Date ID
ATL no question
Nov 14th 2014
1
i want to go to houston but it's looking like dallas is my next stop
Nov 14th 2014
2
D town gets tornados on occasion.
Nov 14th 2014
25
h town..rest of that shit is bamma
Nov 14th 2014
3
Torn betwixt ATL and NO
Nov 14th 2014
4
Houston aint "southern", bro
Nov 14th 2014
5
Oh look, an adherent to the Pimp C school of geography.
Nov 14th 2014
7
houston was more apt to ride daytons with 16 switches
Nov 14th 2014
12
speak on it
Nov 14th 2014
8
I haven't visited Houston since 2000
Nov 14th 2014
10
my cousins from san diego came here last wknd and said...
Nov 14th 2014
16
      Whats Montrose or the Museum district like in Cali?
Nov 14th 2014
27
           uhhh i cant put my finger on it...but its there
Nov 14th 2014
31
                there is no arts district in sd
Dec 09th 2014
149
oh its southern..it jus aint bamma
Nov 14th 2014
14
usually black cities has a hood with all the historical wealthy blacks
Nov 14th 2014
21
      use to be macgregor....all thru 3rd ward..
Nov 14th 2014
28
      thats what i was thinking but macgregor was staunchly jewish til 1960s
Nov 14th 2014
30
      Houston is a relatively new city. It doesn't have that kind of history
Nov 14th 2014
29
Your state fought in the Confederacy = Southern
Nov 14th 2014
91
New Orleans is very excellent. I wouldn't kill myself in Houston.
Nov 14th 2014
6
Because houston aint a southern city
Nov 14th 2014
9
      Yeah. And the Italian place a block over wasn't bad either.
Nov 14th 2014
37
           Nigga, they got WAFFLE HOUSE
Nov 14th 2014
40
           funny. but seriously i dont know of a waffle house IN houston
Nov 14th 2014
44
                there's one near iah. But that may technically be humble.
Nov 14th 2014
60
                I10, westchase
Nov 15th 2014
111
                     So crazy cause I drive by this one to go to Frank's all the time
Nov 15th 2014
114
           huh? which italian? but try nielsens next time. its better.
Nov 14th 2014
42
                Next time we're down there, I'd fool with it.
Nov 14th 2014
49
ATL gets my vote even thoguht it's too spread out
Nov 14th 2014
11
i voted purple
Nov 14th 2014
13
I find NOLA kinda tiny even though I voted for it
Nov 14th 2014
15
Now that I've thought about it, I can't do that bible belt shit
Nov 14th 2014
17
I think the city of new orleans decriminalize weed possession
Nov 16th 2014
125
For me, it's definitely New Orleans
Nov 14th 2014
18
I'd lose my mind
Nov 14th 2014
19
What are y'all considering Marylanders these days? Anyway ATL was
Nov 14th 2014
20
I never visited pre-Katrina NO
Nov 14th 2014
23
living in any of the 3 year round sounds like a type of hell to me.
Nov 14th 2014
22
Don't you live in colorada springs? *scoffs*
Nov 14th 2014
32
      different strokes.
Nov 14th 2014
35
      he's white...
Nov 14th 2014
43
i spend a lot of time in all 3
Nov 14th 2014
24
I chose Houston just cause I'm familiar with Southwest living
Nov 14th 2014
26
Hard to say. I haven't spent enough time in them recently
Nov 14th 2014
33
I'd move out of the country first nm
Nov 14th 2014
34
why is your hate for the south so strong?
Nov 14th 2014
45
      conditioned?
Nov 14th 2014
54
      Cause I don't like it. I don't feel the need to explain any further nm
Nov 14th 2014
56
Fcuk ATL and all them think they fancy cuz they got a c class benz,
Nov 14th 2014
36
Please make that post
Nov 14th 2014
38
Imma save it until after my trial, when I got time to work it.
Nov 14th 2014
47
ATL has some of the tackiest, most vapid black people alive
Nov 14th 2014
39
I know a black doctor in ATL who's dying to get on a reality show
Nov 14th 2014
41
EVERY person I know from ATL acts like there are cameras following them.
Nov 14th 2014
48
      how many people do you know from ATL?
Nov 14th 2014
95
      ATL is a very self absorbed city, but then again it wouldnt
Nov 14th 2014
109
I sure hope y'all don't think everyone is ATL is like that? That would b...
Nov 14th 2014
46
      I don't disagree with you about that Philly observation though.
Nov 14th 2014
50
      Right? These niggas sound ignorant as hell.
Nov 14th 2014
51
      lol, not "every," but it's true for about 75% of black men aged 18-50
Nov 14th 2014
52
      these people sound like fucking idiots...
Nov 14th 2014
55
      We're just talking trash nm
Nov 14th 2014
58
      I kno I kno y'all good, happy Friday.
Nov 14th 2014
67
      <------ thick beard. says yerp. its kinda true. nm.
Nov 14th 2014
82
      Um sayin'. talk about ignorance.
Nov 14th 2014
83
Sure. And New York is all Tony Sopranos, Puerto Ricans
Nov 14th 2014
53
Yall ATL people stay judging New Yorkers by
Nov 14th 2014
59
and half them niggas from Yonkers
Nov 14th 2014
62
      100% true
Nov 14th 2014
65
Tony Sopranos is New Jersey. Now beat it and get back to that mimosa
Nov 14th 2014
87
oh...u tryna fade about it tho?
Nov 14th 2014
73
And F' Yall 5 bedroom mini-mansion you pay $600 a month for.
Nov 14th 2014
86
      meanwhile, yall niggas pay 2k a month to stay in a walk in closet
Nov 14th 2014
88
           That's y'all fault tho. Y'all let folks not in the city claim the city
Nov 14th 2014
101
:flips weave:
Nov 14th 2014
108
and i can't be around no bammas
Nov 15th 2014
120
Well, since I'm a southerner and have lived in 2 of the three cities
Nov 14th 2014
57
yeah NO is aight, but i wouldn't go there over any of these other ones
Nov 14th 2014
63
Basically all this. Besides uptown New Orleans there isn't much I like
Nov 14th 2014
71
I'll submit a write-in vote for Austin
Nov 14th 2014
61
thats awfully white of you
Nov 14th 2014
64
      RE: thats awfully white of you
Nov 14th 2014
66
           lol
Nov 14th 2014
70
           lol
Nov 14th 2014
81
           lol
Nov 14th 2014
89
           +1
Nov 15th 2014
124
           lulz
Dec 09th 2014
143
charlotte
Nov 14th 2014
68
I've heard some good (and not so good to be fair) things abt Charlotte
Nov 14th 2014
78
They've been calling Charlotte that since the 90s...
Nov 14th 2014
79
I like where Charlotte is headed...
Nov 14th 2014
98
I wouldn't live anywhere in North Carolina
Nov 14th 2014
106
      what promise?
Nov 15th 2014
113
           in NC's case, it really has gone off the rails
Nov 15th 2014
119
           The promise of not being an overlooked, conservative-run snoozefest
Nov 16th 2014
127
                your first problem was believing it was on par with ATL
Dec 09th 2014
131
                Uh, I never believed it was on par with Atlanta.
Dec 09th 2014
147
                nvrmind.. you gay, ATL is like the Garden of Eden for a Black Man
Dec 09th 2014
137
                     Sho nuff. NC is gay as hell, too. But...Zzzzzzz
Dec 09th 2014
148
Charlotte
Dec 09th 2014
129
you better hurry up. Charlotte is red hot and rent is rising.
Dec 09th 2014
132
RE: charlotte.........well, it depends...
Dec 09th 2014
130
      I saw Morris Day and the Time at Speed Street
Dec 09th 2014
135
           RE: I saw Morris Day and the Time at Speed Street
Dec 09th 2014
141
                I fuck with Soul Gastro...
Dec 09th 2014
144
New Orleans, Nashville, Louisville, Charleston, RDU are still livable
Nov 14th 2014
69
Louisville is underrated...
Nov 14th 2014
72
I've heard that a lot. Gotta check it out
Nov 14th 2014
74
RE: New Orleans, Nashville, Louisville, Charleston, RDU are still livabl...
Nov 14th 2014
84
new orleans?aint it stll all torn up from katrina?
Nov 14th 2014
75
RE: the 9th Ward is just sad
Nov 14th 2014
80
i felt very comfortable in New Orleans
Nov 14th 2014
76
NOLA
Nov 14th 2014
77
Frr all you Folks Living in the DMV, you are Southern! Get that right.
Nov 14th 2014
85
but not the Waffle House line
Nov 14th 2014
94
      The Waffle House line is Deeeeep South!
Nov 14th 2014
99
Htown, NO and I wouldn't live in atl nm
Nov 14th 2014
90
I live in Atlanta and the only other southern cities I'd consider
Nov 14th 2014
92
Yah I'd live in Charlotte before Nola easily
Nov 14th 2014
96
New Orleans is too run down for me
Nov 14th 2014
93
Exactly, these folks got a real skewed view. I'm not tryna hate just
Nov 14th 2014
97
      Based on the voting, seems like the folks saying NO were probably
Nov 14th 2014
102
           Yea, that may be it
Nov 14th 2014
105
                RE: Yea, that may be it
Nov 14th 2014
107
                     I said much of it in #24 but Lower 9th looked like a shithole b4 Katrina
Nov 15th 2014
115
personally I would choose either Natchitoches, LA or Oxford, MS!
Nov 14th 2014
100
Man, I haven't been to Natchitoches in 20+ yrs. I'd like to take my kids...
Dec 09th 2014
140
When the fuk did NO get on the hipster/scenester/artsy douchbag map?
Nov 14th 2014
103
N.O. always been on some othershit since its inception
Dec 09th 2014
138
Austin or Houston
Nov 14th 2014
104
Nashville beats all of them.
Nov 14th 2014
110
been to Nashville twice and I had fun both times.
Nov 15th 2014
112
i'd go with NO and i've never even been there
Nov 15th 2014
116
This post has everything 1. ppl claiming houston aint southern
Nov 15th 2014
117
I guess ATL....
Nov 15th 2014
118
i keep hearing good things about dallas
Nov 15th 2014
121
NOLA. No question.
Nov 15th 2014
122
Im tryna get to Houston or Nashville from DMV
Nov 15th 2014
123
I'm southern and I don't want to live in any of those places
Nov 16th 2014
126
lol, that was my answer too...and I live in one of those places
Dec 09th 2014
139
I am in love with New Orleans...but I guess ATL would be more practical
Nov 16th 2014
128
Charlotte, NC
Dec 09th 2014
133
yep, although Goldmind has a good point.
Dec 09th 2014
136
      If you are a teacher or gay, than I would suggest ATL
Dec 09th 2014
146
I just want to point out that I HATE the term NOLA
Dec 09th 2014
134
I'd die. But if I lack the courage to off myself I'd choose ATL.
Dec 09th 2014
142
based on climate alone, ATL. and i LOVE houston.
Dec 09th 2014
145

Lobby General Discussion topic #12649932 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com