after reading one of ur replies i wrote this, not trying to diss u in anyone tho~ its love-love, or atleast it is in my eyes~
"niggerfaggot: for jubakalamka"
i have often wrestled mine being more female or more blk mine being more strong or more weak mine being more hurt than joyed u little davie little davie little davie brite wrestle tussle wrestle suckin dk in the day or in the nite little davie little davie niggerfaggot davie baybeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ima sing u a song of bein niggardly and likin faggotry davie u toldmeuwantedtodo bad bad boy things w/ the man across the hall u want him to kiss u where u sposed to wash extra clean so that boot-ay dont itch davie who walk w/ a switch and steal my pretty pannies and show em to the lanlaydee's boyfriend. niggerfaggot davie u still a man, u still kewl w/ me baybee davie
ATTENTION DAVIE'S DADDY: sum blk men sk blk dk
ATTENTION DAVIE'S FIRST GIRLFRIEND: he didnt like u, b/c u aint got no balls gyrl
ATTENTION PEOPLE: sum blk men fk blk men
davie is u nigger or is u faggot baybee they wanna know. but i dont care b/c we wear the same size shoe and u look cute in my heels and im better in ur boots and ur boyfriend look like a normal man and his aftershave makes me horny and we can talk bout sex together davie b/c u like men more than me and i aint pick sides u kewl bein faggot and nigger and a little slice of love