Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okayplayer News Discussion Okay Artist Archives topic #15537

Subject: "are you okaaay? (c) back to the future" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
naame
Charter member
21005 posts
Tue Jul-17-01 05:29 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
40. "are you okaaay? (c) back to the future"
In response to In response to 9


  

          

what we have is much more than they can see. - george benson
****************************************
august is what the fuck are ya'll talking about month.

i mean let the shit die down slowly.

America has imported more warlord theocracy from Afghanistan than it has exported democracy.

  

Printer-friendly copy


Is pussy galore a joke track? [View all] , serena_love, Mon Jul-09-01 11:26 AM
 
Subject Author Message Date ID
its supposed to be a satire of something
Jul 09th 2001
1
RE: its supposed to be a satire of something
Jul 09th 2001
4
      RE: its supposed to be a satire of something
Jul 09th 2001
5
      RE: its supposed to be a satire of something
Jul 09th 2001
6
      me too!
Jul 10th 2001
14
RE: Is pussy galore a joke track?
Jul 09th 2001
2
i think,
Jul 09th 2001
3
people are so funny.
Jul 09th 2001
7
They ripped it in Dallas.
kyleeeezzzeee
Jul 09th 2001
8
RE: They ripped it in Dallas.
Jul 10th 2001
13
one of my radio dj friends
Jul 10th 2001
12
well if y'all must know
Jul 11th 2001
25
      RE: well if y'all must know
Jul 11th 2001
26
      RE: well if y'all must know
Jul 13th 2001
28
      why i gotta be a dickhead?
Jul 14th 2001
33
           serenna
Jul 14th 2001
36
      I wasn't feeling Mr. Nigga at all, but...
foul mouthed kid
Jul 15th 2001
38
      dawg @qoolquest
Chrishawn
Jul 16th 2001
39
RE: WTF!??!!!
lgotuopen
Jul 10th 2001
15
WTF?!?!
lgotuopen
Jul 10th 2001
16
RE: WTF?!?!
Jul 11th 2001
22
      RE: WTF?!?!
lgotuopen
Jul 12th 2001
27
RE: people are so funny.
IllComplex
Jul 17th 2001
43
don't know if anyone cares but.........
Jul 09th 2001
9
      RE: are you okaaay? (c) back to the future
Chrishawn
Jul 17th 2001
41
might just be slackness
Jul 09th 2001
10
RE: Is pussy galore a joke track?
Jul 09th 2001
11
RE: Is pussy galore a joke track?
Jul 10th 2001
17
I heard it last night
Jul 11th 2001
18
RE: I heard it last night
ydideyedodat
Jul 11th 2001
19
      RE: I heard it last night
DinGeeEye
Jul 11th 2001
21
           RE: I heard it last night
ydideyedodat
Jul 11th 2001
23
i dunno
Jul 11th 2001
20
I likeded that shit
Jul 11th 2001
24
pussy galore is a bond chick...like holly goodhead
Jul 14th 2001
29
not in this case
Jul 14th 2001
30
      REAAALLLY???????
Jul 15th 2001
37
joke is on you, jack
BLDSGRSEXMJC
Jul 14th 2001
31
i haven't heard the song
Jul 14th 2001
34
      take yo ass to sleep
Jul 14th 2001
35
i was OPEN
Jul 14th 2001
32
another one...
Jul 17th 2001
42

Lobby Okayplayer News Discussion Okay Artist Archives topic #15537 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com