Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okayplayer News Discussion Okay Artist Archives topic #13845

Subject: "Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
Mil
Charter member
33921 posts
Tue Nov-13-01 05:36 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
"Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!"


  

          

Here's the proof... its all in the pudding.

"#1":
---And not concerned about that he say, she say, did he say
---what I think he said? Squash that, he probably got that off eBay
---Or some, Internet access some, website chat line
---Mad cause I got mine, don't wind up on the flat line

Well DUH this one's obvious... He's obviously upset about all the anti-Nelly posts that frequent okayplayers message boards...

---Aiyyo I'm tired of people judgin what's real Hip-Hop
---Half the time you be them niggaz who fuckin album flop

This is a direct swing at The Lesson... And of course then he slights the Roots by way of Questlove... Obviously because Quest STARTED the lesson so that we could all judge and teach others less knowledgeable about REAL hip-hop. Real hip-hop of course, consists solely of The Roots, Common, Black Star, and then anyone else who hasnt gone gold (these of course will no longer be "real" once they do).

"Midwest Swang":
---Dunkin without Sprite, yea you heard me dirty
---I'm from the Show-Me State, show me seven I'll show you eight

Now lets see... Show me 7... Show me 7... I guess that doesnt mean anything does it? Nah I mean... Black Thought, Questlove, Kamal, Leonard Hubbard, Malik B, Scratch, & Rahzel. That aint seven people. *rolls eyes*

Where does this guy get off? I mean who does he think he is badmouthing us like that? Kamal B.K.A. Malsy Fuckems? Hell nah we aint gonna stand for this garbage. He think this is a punk website full of overzealous, obsessive, know-nothings? He better think again. I may not be as perceptive as most of y'all and I mean I know Im probably late and all picking up on these things but I just thought I should let whatever small amount of people WERENT aware of this trespass know, and trust them to do whats right. Mainly whine and buy a new backpack.






____________________________________
speak the wrong words man & u will get touched.
http://tinysong.com/ldpJ

  

Printer-friendly copy


Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!! [View all] , Mil, Tue Nov-13-01 05:36 PM
 
Subject Author Message Date ID
mmmmmmmmmmm
bboy218
Nov 13th 2001
1
I disagree!
Nov 14th 2001
28
I re-disagree!
theKaHNofTHIRDEGREE
Nov 14th 2001
46
SARCASM!!!
Nov 15th 2001
56
Idiot
Nov 13th 2001
2
oh, is he?
Nov 13th 2001
4
mortal kombat?
Nov 13th 2001
15
R.I.P. Satire
Nov 13th 2001
6
Satire's been dead
Nov 14th 2001
38
RE: Idiot
Nov 14th 2001
25
SARCASM!!!
Nov 15th 2001
58
RE: Idiot
Nov 14th 2001
32
Huh?
Nov 14th 2001
40
SARCASM!
Nov 15th 2001
57
lol @ phobia list in profile
Nov 13th 2001
3
What the.........?
Nov 13th 2001
5
No.
Nov 13th 2001
7
      lol
Nov 13th 2001
16
Nelly is hella-wack
Nov 13th 2001
8
RE: Nelly is hella-wack
Nov 13th 2001
9
Here, here...
Nov 13th 2001
10
RE: Here, here...
Nov 13th 2001
13
...
Nov 13th 2001
18
RE: Nelly is hella-wack
Nov 13th 2001
11
Casual is real hip-hop.
Nov 13th 2001
12
Enough Underground Glorification
DrSeuss233
Nov 15th 2001
64
no doubt!
Nov 16th 2001
72
RE: Nelly is hella-wack
jazzbelli
Nov 16th 2001
74
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 13th 2001
14
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 14th 2001
27
this is FUNNY shit.
Nov 13th 2001
17
Lord Jazz from LOTUG dissed okp too!
Nov 13th 2001
19
LMAO!!
Nov 14th 2001
22
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 13th 2001
20
Nov 13th 2001
21
Kermit + Cookie Monster Diss OKPlayer.
Nov 14th 2001
23
RE: Kermit + Cookie Monster Diss OKPlayer.
Nov 14th 2001
26
RE: Kermit + Cookie Monster Diss OKPlayer.
Kmitch
Nov 16th 2001
79
RE: Kermit + Cookie Monster Diss OKPlayer.
Nov 15th 2001
49
RE: Kermit + Cookie Monster Diss OKPlayer.
jazzbelli
Nov 16th 2001
75
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 14th 2001
24
the replies to this post
Nov 14th 2001
29
damn
Nov 14th 2001
30
RE: damn
Nov 16th 2001
76
      so sweet
Nov 16th 2001
84
      what did he say?
Nov 17th 2001
93
you need to stop analyzing nelly.
theanswerkey
Nov 14th 2001
31
Man... *shakes head*... LoL...
Nov 14th 2001
33
RE: Man... *shakes head*... LoL...
Nov 14th 2001
34
YoU'Re StUpId.
Nov 15th 2001
60
RE: Man... *shakes head*... LoL...
Nov 15th 2001
47
RE: Man... *shakes head*... LoL...
Nov 16th 2001
71
R U Retarded?
Nov 14th 2001
35
RE: R U Retarded?
Nov 14th 2001
36
wow! I like your spunk!
Nov 14th 2001
37
my 2 pennies
HuktOnFonix16
Nov 14th 2001
43
      u catch on quick
Nov 15th 2001
53
yeah. IM the retarded one.
Nov 14th 2001
44
SARCASM, YOU DUMB FuCK!
Nov 15th 2001
59
2 thumbs up
Nov 18th 2001
98
sound like some Nostradamus stuff
Nov 14th 2001
39
his aunt is Miss Cleo
Nov 15th 2001
54
This is silly
Nov 14th 2001
41
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 14th 2001
42
RE: THIS IS WEIRD
Nov 14th 2001
45
      half? not even! n/m
Nov 15th 2001
48
he hurts my head
Nov 15th 2001
50
RE: he hurts my head
Nov 15th 2001
51
      WHAT'S FUNNY!!!
Nov 15th 2001
52
      DuMbAss
Nov 15th 2001
61
           No shit...
Nov 15th 2001
66
                When I said...
Nov 15th 2001
67
                     My bad...
Nov 15th 2001
68
                          PlaYeD YoUrSeLf
Nov 18th 2001
103
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 15th 2001
55
Real Hip Hop
Nov 15th 2001
62
furtado?
Nov 15th 2001
63
Another victim of Furtado
Nov 15th 2001
65
hee hee
Nov 16th 2001
69
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
lyric20904
Nov 16th 2001
70
and
Nov 16th 2001
73
my brain hurts
Nov 16th 2001
77
Going Gold...
Nov 16th 2001
78
RE: Going Gold...
Nov 16th 2001
82
this is funny....
Nov 16th 2001
80
*slits wrist*
Nov 16th 2001
81
question or two...
Nov 16th 2001
83
RE: question or two...
Nov 16th 2001
87
      3, 2, 1..1, 2, 3...
Nov 17th 2001
89
*calling 911*
Nov 16th 2001
85
      no, please don't
Nov 16th 2001
86
           *shoveling hole shut*
Nov 16th 2001
88
damn...
Nov 17th 2001
90
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
meadc
Nov 17th 2001
91
Speaking of Mil......*ducks*
Nov 17th 2001
92
Violent Death at 8
Nov 17th 2001
94
he will be mourned.... n/m
Nov 18th 2001
95
wrong forum
Nov 18th 2001
99
basically.
Nov 18th 2001
105
Sarcasm is right.
Nov 19th 2001
106
honestly
Nov 18th 2001
96
ARCHIVE NOW!!
Nov 18th 2001
97
imbeciles!
Nov 18th 2001
100
RE: Nelly Disses Okayplayer!!!!!!!!!
Nov 18th 2001
101
done laughing..............................................
Nov 18th 2001
102
*sigh*
moonflower
Nov 18th 2001
104
Archive!!!
Nov 19th 2001
107

Lobby Okayplayer News Discussion Okay Artist Archives topic #13845 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com