Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby General Discussion topic #13211824

Subject: "Eminem - Walk On Water ft. Beyoncé" Previous topic | Next topic
bwood
Member since Apr 03rd 2006
6982 posts
Sun Nov-12-17 10:24 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Eminem - Walk On Water ft. Beyoncé"


  

          

https://www.youtube.com/watch?v=n1WpP7iowLc

First single off of Revival. Produced by Rick Rubin.

------------------------------------------
"Batman Vs. Superman is where you go when you admit to yourself that you've exhausted all possibilities." -
David S. Goyer, one of the writers of Batman v. Superman: Dawn of Justice

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top


Topic Outline
Subject Author Message Date ID
dis is gahbige.
Nov 12th 2017
1
Odd choice for a first single
Nov 12th 2017
2
might as well have been a macklemore song.
Nov 12th 2017
3
^^^ Sees IT! ^^^
Nov 12th 2017
4
RE: Eminem - Walk On Water ft. Beyoncé
Nov 12th 2017
5
There must be something else he can do.
Nov 12th 2017
6
Sounds like anyone could have produced this
Nov 12th 2017
7
I'm actually embarrassed for him. This is awful.
Nov 12th 2017
8
This stinks but it will probably be really popular
Nov 12th 2017
9
He needs to follow Hurricane G's advice
Nov 12th 2017
10
Eminem has ALWAYS been trash
Nov 12th 2017
11
yeah, I can count on one hand the number of Eminem songs I like
Nov 12th 2017
12
For real
Nov 12th 2017
14
FOH you buggin'
Nov 12th 2017
15
Most of his songs suck IMO
Nov 13th 2017
21
      #30 & might I add "Evil Deeds" & "Rabbit Run" <-- one of the best...
Nov 14th 2017
33
           dude is a beast on mixtapes and guest spots
Nov 14th 2017
37
                yeah production has always been his Achilles heel, especially when
Nov 14th 2017
39
that's a gross exaggeration lol
Nov 14th 2017
26
Haha of course it is, but you could've provided some better examples.
Nov 14th 2017
30
      If I Get Locked Up Tonight was my jam
Nov 14th 2017
32
      Yea he does. That's quintessential Eminem stuff.
Nov 14th 2017
35
      I should add "Love Me" and "We All Die One Day"
Nov 14th 2017
36
pretty much
Nov 14th 2017
38
shit
Nov 12th 2017
13
str8 doodoo water. wtf was he thinking?
Nov 12th 2017
16
damn, jinx lol
Nov 14th 2017
28
      haha great minds, my friend, great minds.
Nov 14th 2017
34
I legit played this with an open mind, but...
Nov 12th 2017
17
Awkward irony
Nov 12th 2017
18
This is another "Love the way you lie" so it will do good
Nov 13th 2017
19
His audience loves it.
Nov 13th 2017
20
and it will chart for those stations
Nov 13th 2017
22
I don't get this shit, but it'll work for both of them, somehow.
Nov 13th 2017
23
LOL this is the perfect description/post because ...
Nov 14th 2017
31
This shit ain't for me (c) DJ Akademiks
Nov 14th 2017
24
what the hell?
Nov 14th 2017
25
dookie water
Nov 14th 2017
27
lol
Nov 14th 2017
29
Just gonna assume it's wack off the song title and feature
Nov 14th 2017
40
my dry heave this morning over the toilet sounded better
Nov 14th 2017
41
Throw the whole song away
Nov 14th 2017
42

tariqhu
Charter member
12732 posts
Sun Nov-12-17 10:30 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
1. "dis is gahbige."
In response to Reply # 0


          

I'm a fan of dude, but I can't with the track.

nah, you trippin

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Adwhizz
Member since Nov 12th 2003
39089 posts
Sun Nov-12-17 10:48 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
2. "Odd choice for a first single"
In response to Reply # 0


  

          

can't really see this getting much radio play

LOL @ The last 5 seconds, that came WAY out of left field

Avatar: Long way home

http://ibuildsatelites.blogspot

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Reeq
Member since Mar 11th 2013
1991 posts
Sun Nov-12-17 11:17 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
3. "might as well have been a macklemore song."
In response to Reply # 0
Sun Nov-12-17 11:30 AM by Reeq

  

          

and he needs to stop fucking with rick rubin.

------

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
bibblegolf
Member since Oct 19th 2004
21703 posts
Sun Nov-12-17 11:31 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
4. "^^^ Sees IT! ^^^"
In response to Reply # 3


  

          

"The more a country produces..the richer it is...the better it should take care of it's people. - Dr. Aleida Guevara"

King Fuvi-#LAAB/Medicinal Tofu
https://www.youtube.com/watch?v=nmUfU_j4ECM

http://soundcloud.com/king-fuvi

King

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

double 0
Member since Nov 17th 2004
5860 posts
Sun Nov-12-17 01:33 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
5. "RE: Eminem - Walk On Water ft. Beyoncé"
In response to Reply # 0


          

I fucked with it..

RAPS

Double 0
DJ/Producer/Artist
Producer in Kidz In The Hall
-------------------------------------------
FOLLOW ME:: twitter.com/double0music
SOUNDS: soundcloud.com/double0music

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

SoWhat
Charter member
154163 posts
Sun Nov-12-17 01:37 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
6. "There must be something else he can do."
In response to Reply # 0


  

          

fuck you.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Sofian_Hadi
Member since Jan 03rd 2003
2470 posts
Sun Nov-12-17 01:39 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
7. "Sounds like anyone could have produced this"
In response to Reply # 0


          

---------------------------------------

"The world is before you and you need not take it or leave it as it was when you came in." - James Baldwin

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

kwez
Member since Aug 10th 2003
11437 posts
Sun Nov-12-17 01:43 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
8. "I'm actually embarrassed for him. This is awful."
In response to Reply # 0


  

          


************************

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

makaveli
Charter member
13575 posts
Sun Nov-12-17 02:36 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
9. "This stinks but it will probably be really popular "
In response to Reply # 0


  

          

“So back we go to these questions — friendship, character… ethics.”

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

BigReg
Charter member
61968 posts
Sun Nov-12-17 02:58 PM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
10. "He needs to follow Hurricane G's advice"
In response to Reply # 0


  

          

http://www.youtube.com/watch?v=ZBNh2PPqlJs&t=0m33s

Just cause its supposed to be serious doesn't mean its gotta be boring.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Anonymous
Charter member
21117 posts
Sun Nov-12-17 03:58 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
11. "Eminem has ALWAYS been trash"
In response to Reply # 0


  

          

This just continues the story

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
DJR
Member since Jan 01st 2005
12164 posts
Sun Nov-12-17 04:11 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
12. "yeah, I can count on one hand the number of Eminem songs I like "
In response to Reply # 11


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Anonymous
Charter member
21117 posts
Sun Nov-12-17 05:37 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
14. "For real"
In response to Reply # 12


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3239 posts
Sun Nov-12-17 06:05 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
15. "FOH you buggin'"
In response to Reply # 11


  

          

________________________________________________

The negation of everything.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
legsdiamond
Member since May 05th 2011
49645 posts
Mon Nov-13-17 11:20 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
21. "Most of his songs suck IMO"
In response to Reply # 15


          

but he isn’t making these for the Hip Hop crowd

shut up already, damn

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3239 posts
Tue Nov-14-17 09:53 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
33. "#30 & might I add "Evil Deeds" & "Rabbit Run" <-- one of the best..."
In response to Reply # 21
Tue Nov-14-17 09:55 AM by Somnus

  

          

run-on verses EVER!

plus a myriad of legendary mixtape appearances

Em's earned his place amongst the greats

it's undeniable.

________________________________________________

The negation of everything.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
legsdiamond
Member since May 05th 2011
49645 posts
Tue Nov-14-17 09:58 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
37. "dude is a beast on mixtapes and guest spots"
In response to Reply # 33


          

but he is hot gahhhhbage as a solo artist when it comes to album cuts. Sooo much filler with only 4 or 5 bangers.

IMO the production on his albums is also terrible.

shut up already, damn

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                    
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3239 posts
Tue Nov-14-17 10:11 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
39. "yeah production has always been his Achilles heel, especially when "
In response to Reply # 37
Tue Nov-14-17 10:12 AM by Somnus

  

          

he takes the helm (see: God's Son's "The Cross"...smdh)

he just ain't got an ear, like say a Game or (ugh hate to even mention him) Rick Ross

BUT

the MMLP is, was & will always be a masterpiece, production wise included.

________________________________________________

The negation of everything.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Damali
Member since Sep 12th 2002
32692 posts
Tue Nov-14-17 12:35 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
26. "that's a gross exaggeration lol"
In response to Reply # 11


          

Forgot About Dre
Guilty Conscience
The Real Slim Shady
Renegade
Rap God
Lose Yourself

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Brew
Member since Nov 23rd 2002
14071 posts
Tue Nov-14-17 09:43 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
30. "Haha of course it is, but you could've provided some better examples."
In response to Reply # 26
Tue Nov-14-17 09:44 AM by Brew

          

If I Get Locked Up Tonight
Any Man
Role Model
Just Don't Give a Fuck
I'm Shady
Stan
Who Knew
I'm Back
Criminal
Square Dance
Say Goodbye to Hollywood
Deja Vu

Etc.

---------------------------

Devoted to the art of moving butts.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
makaveli
Charter member
13575 posts
Tue Nov-14-17 09:47 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
32. "If I Get Locked Up Tonight was my jam"
In response to Reply # 30


  

          

he crushes that song.

“So back we go to these questions — friendship, character… ethics.”

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

                
Brew
Member since Nov 23rd 2002
14071 posts
Tue Nov-14-17 09:54 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
35. "Yea he does. That's quintessential Eminem stuff. "
In response to Reply # 32
Tue Nov-14-17 09:56 AM by Brew

          

Just rhyming his ass off, spitting ridiculous/funny stuff but nothing *too* shock value/forced.

That song is him at his best IMO.

---------------------------

Devoted to the art of moving butts.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

            
Brew
Member since Nov 23rd 2002
14071 posts
Tue Nov-14-17 09:56 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
36. "I should add "Love Me" and "We All Die One Day""
In response to Reply # 30


          

Insane verses on both.

---------------------------

Devoted to the art of moving butts.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
ambient1
Member since May 23rd 2007
39771 posts
Tue Nov-14-17 10:08 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
38. "pretty much"
In response to Reply # 11


  

          

=======================================
Coolin...

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

BrooklynWHAT
Member since Jun 15th 2007
73559 posts
Sun Nov-12-17 05:32 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
13. "shit"
In response to Reply # 0


  

          

<--- Big Baller World Order

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Somnus
Member since Jun 25th 2012
3239 posts
Sun Nov-12-17 06:07 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
16. "str8 doodoo water. wtf was he thinking?"
In response to Reply # 0


  

          

________________________________________________

The negation of everything.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
MiracleRic
Member since Oct 21st 2002
44690 posts
Tue Nov-14-17 09:00 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
28. "damn, jinx lol"
In response to Reply # 16


  

          

Let me sport my Air Hyperbole 2010s in peace. (c) ansomble

Building repetoires (c) spm since 1983

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

        
Somnus
Member since Jun 25th 2012
3239 posts
Tue Nov-14-17 09:54 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
34. "haha great minds, my friend, great minds."
In response to Reply # 28


  

          

________________________________________________

The negation of everything.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Dstl1
Charter member
42283 posts
Sun Nov-12-17 06:22 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
17. "I legit played this with an open mind, but..."
In response to Reply # 0


  

          

the shit is embarrassingly bad.

__________________________
wait...y'all goin to Oklahoma???

You can raise a child in a house full of love
but, can't keep him safe in a world full of hate - Oddisee

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

sectachrome86
Member since Dec 22nd 2007
1478 posts
Sun Nov-12-17 07:25 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
18. "Awkward irony"
In response to Reply # 0


          

He's rapping about how he isn't perfect and struggles with making a good song now

on a garbage song

https://youtu.be/n1WpP7iowLc?t=1m37s

BITCH I WROTE STAN!

And not a fucking thing since!

-------------------------------------------------
http://www.soundcloud.com/sectachrome

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

soken
Member since Aug 31st 2009
747 posts
Mon Nov-13-17 11:01 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
19. "This is another "Love the way you lie" so it will do good"
In response to Reply # 0


          

I have no idea why but I guess Eminem's pop route is working out well for him.

we keep it moving,

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Innocent Criminal
Member since May 03rd 2003
13579 posts
Mon Nov-13-17 11:08 AM

Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
20. "His audience loves it."
In response to Reply # 0


  

          

ie, white people that listen to rock radio.

________________________________
There are dozens of us! Dozens!

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
The3rdOne
Charter member
8441 posts
Mon Nov-13-17 11:40 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
22. "and it will chart for those stations"
In response to Reply # 20


  

          

that claim they don't play hip-hop

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Nodima
Member since Jul 30th 2008
13251 posts
Mon Nov-13-17 11:53 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
23. "I don't get this shit, but it'll work for both of them, somehow."
In response to Reply # 0


  

          

Easy to forget Eminem is 45-years old while walking around in the world thinking about Eminem as often as I do anymore, but "Walk on Water" is a great reminder of his age. If Jay-Z found a way to make 47 sound cool earlier this year, Eminem found a way to make 45 sound boring as hell. "Walk on Water" is mostly the sound of a man complaining about how talented he is, how famous he was, and how technically sound and financially successful his post-rehab material is because, and he's right, anybody with a platform is quick to point out how boring it all is to listen to. So here he gets Beyoncé to sing a completely pointless, exhausting hook that Eminem would never sound appropriate next to anyway and then asks Rick Rubin to make one of the least inspired tributes to the most boring aspects of artists like Carole King.

The experience of listening to this song for the first time is about as perplexing as it possibly could be, and none of it feels particularly revelatory or exciting. Eminem works in a very strange space - after this song finished, Youtube moved to a video with 160,000,000+ views called "Guts Over Fear" that Eminem apparently created in 2014 with Sia. I'd never heard of it before. Eminem learned with "Fack" and Encore that there are a lot of people out in the world who've made up their minds on Eminem in the following way: he's perfect and there's not another rapper out there worth listening to as feverishly. So here's a song that doesn't really seem like it's for those people, or the BET Cypher people, or his old fans, or his new fans, or Beyoncé fans, or Rick Rubin fans, or fans of music in general.

It'll probably be a huge success.


~~~~~~~~~
"This is the streets, and I am the trap." � Jay Bilas
http://www.popmatters.com/pm/archive/contributor/517
Hip Hop Handbook: http://tinyurl.com/ll4kzz

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
Brew
Member since Nov 23rd 2002
14071 posts
Tue Nov-14-17 09:47 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
31. "LOL this is the perfect description/post because ..."
In response to Reply # 23


          

... it comes to no conclusion, just like the song it describes has no point.

You're right. It's so weird. He's pandering to everybody, but pandering to nobody. I listen to his old tracks and there's rhythm, and flow, and cadence, on top of the lyricism.

He hasn't exhibited any ability to create music with some feeling and soul since 2009. It's unfortunate considering his immeasurable talent.


>Easy to forget Eminem is 45-years old while walking around in
>the world thinking about Eminem as often as I do anymore, but
>"Walk on Water" is a great reminder of his age. If Jay-Z found
>a way to make 47 sound cool earlier this year, Eminem found a
>way to make 45 sound boring as hell. "Walk on Water" is mostly
>the sound of a man complaining about how talented he is, how
>famous he was, and how technically sound and financially
>successful his post-rehab material is because, and he's right,
>anybody with a platform is quick to point out how boring it
>all is to listen to. So here he gets Beyoncé to sing a
>completely pointless, exhausting hook that Eminem would never
>sound appropriate next to anyway and then asks Rick Rubin to
>make one of the least inspired tributes to the most boring
>aspects of artists like Carole King.
>
>The experience of listening to this song for the first time is
>about as perplexing as it possibly could be, and none of it
>feels particularly revelatory or exciting. Eminem works in a
>very strange space - after this song finished, Youtube moved
>to a video with 160,000,000+ views called "Guts Over Fear"
>that Eminem apparently created in 2014 with Sia. I'd never
>heard of it before. Eminem learned with "Fack" and Encore that
>there are a lot of people out in the world who've made up
>their minds on Eminem in the following way: he's perfect and
>there's not another rapper out there worth listening to as
>feverishly. So here's a song that doesn't really seem like
>it's for those people, or the BET Cypher people, or his old
>fans, or his new fans, or Beyoncé fans, or Rick Rubin fans,
>or fans of music in general.
>
>It'll probably be a huge success.
>
>
>~~~~~~~~~
>"This is the streets, and I am the trap." � Jay Bilas
>http://www.popmatters.com/pm/archive/contributor/517
>Hip Hop Handbook: http://tinyurl.com/ll4kzz

---------------------------

Devoted to the art of moving butts.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Kira
Member since Nov 14th 2004
27385 posts
Tue Nov-14-17 12:08 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
24. "This shit ain't for me (c) DJ Akademiks"
In response to Reply # 0


  

          

https://www.youtube.com/watch?v=I-PruE_yT7w&t=530s

Em's been washed for a minute now but gets the pass because he's so technical and is great at what he does. It sucks that he wasted a Beyonce chorus but he's sold enough records to justify the collaboration.

His music is good as bar for younger emcees to measure up to. This song is basura straight ass. I had to cleanse my ears of this filth by listening to some 6lack:

https://www.youtube.com/watch?v=a5p6VBfWHKU

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Damali
Member since Sep 12th 2002
32692 posts
Tue Nov-14-17 12:30 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
25. "what the hell?"
In response to Reply # 0


          

i actually feel bad for him...damn.

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

MiracleRic
Member since Oct 21st 2002
44690 posts
Tue Nov-14-17 08:59 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy listClick to send message via AOL IM
27. "dookie water"
In response to Reply # 0


  

          

Let me sport my Air Hyperbole 2010s in peace. (c) ansomble

Building repetoires (c) spm since 1983

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

    
legsdiamond
Member since May 05th 2011
49645 posts
Tue Nov-14-17 09:04 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
29. "lol"
In response to Reply # 27


          

shut up already, damn

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

flipnile
Member since Nov 05th 2003
8761 posts
Tue Nov-14-17 10:13 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
40. "Just gonna assume it's wack off the song title and feature"
In response to Reply # 0


  

          

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Amritsar
Member since Jan 18th 2008
27817 posts
Tue Nov-14-17 12:18 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
41. "my dry heave this morning over the toilet sounded better"
In response to Reply # 0


  

          

This dude has way more terrible songs than good ones



wayyyyy more

_______________________________________________

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Tw3nty
Member since Jan 02nd 2007
8087 posts
Tue Nov-14-17 12:19 PM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
42. "Throw the whole song away"
In response to Reply # 0


  

          

Nigga just reading from his diary now.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Lobby General Discussion topic #13211824 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com