Printer-friendly copy Email this topic to a friend
Lobby Okay Sports topic #2687954

Subject: "Dell Demps enjoying a LOOOOONG All Star Weekend" Previous topic | Next topic
Marauder21
Charter member
49272 posts
Fri Feb-15-19 10:55 AM

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to add this author to your buddy list
"Dell Demps enjoying a LOOOOONG All Star Weekend"


  

          

https://twitter.com/wojespn/status/1096452173532196864

New Orleans has parted ways with GM Dell Demps, league sources tell ESPN.

------

12 play and 12 planets are enlighten for all the Aliens to Party and free those on the Sex Planet-maxxx

XBL: trkc21
Twitter: @tyrcasey

  

Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote


Dell Demps enjoying a LOOOOONG All Star Weekend [View all] , Marauder21, Fri Feb-15-19 10:55 AM
 
Subject Author Message Date ID
this League is incredible
Feb 15th 2019
1
fire sale coming?
Feb 15th 2019
2
Is he ready to coach a rebuild?
Feb 17th 2019
32
Woj with the info....
Feb 15th 2019
3
shouldve taken the deal
Feb 15th 2019
6
Yep, the lack of foresight on Demps part is hilarisad
Feb 15th 2019
11
      They have to play him. Silver threatened $100K a game
Feb 15th 2019
17
           LOL, that makes it even worse
Feb 15th 2019
18
           see, I read that wasn't true...
Feb 15th 2019
19
           *shrug*
Feb 15th 2019
24
                hmm... here's what I was referring to...
Feb 15th 2019
28
                the league denied it.
Feb 17th 2019
36
           eat the fine unless they a broke ass franchise. its just ~3 mil.
Feb 15th 2019
22
                They let Cuz walk to the Warriors...you do the math.
Feb 15th 2019
25
Even as a Wolves fan, I pity NO fans and their ownership situation
Feb 15th 2019
20
      Look at this shit organization
Feb 15th 2019
27
this reply yo
Feb 15th 2019
4
And it's true.
Feb 15th 2019
8
the pels now realize they have played themselves
Feb 15th 2019
5
Nope, if they wanted the Lakers offer
Feb 16th 2019
31
its cute folks still think Ainge will include Tatum.
Feb 17th 2019
38
      It's cute that Laker Fans are still upset
Feb 18th 2019
41
      Also if they trade for AD in order to keep Kyrie
Feb 19th 2019
44
oh please they are not that stupid
Feb 17th 2019
37
I was legit gonna make a post about him leaving the arena...
Feb 15th 2019
7
I mean, bouncing like that on your teammates is pretty shitty.
Feb 15th 2019
9
      Went to get an MRI
Feb 15th 2019
12
           come on, though, AB...
Feb 15th 2019
13
                Senioritis
Feb 15th 2019
15
                     yeah, they both playing it wrong at the same time
Feb 15th 2019
16
                     I'd argue that they were a piece away.
Feb 15th 2019
21
                          Nah fam...
Feb 15th 2019
23
David Stern's available
Feb 15th 2019
10
Damn demps lost. This dont really change the pels situation tho
Feb 15th 2019
14
has any player ever sat out an entire year in NBA history?..
Feb 15th 2019
26
Dell Demps traded Buddy Hield
Feb 16th 2019
29
he make the all star team?
Feb 16th 2019
30
RE: he make the all star team?
Feb 17th 2019
33
      He traded Buddy Hield for who?
Feb 17th 2019
34
           For somebody that plays for the Warriors now
Feb 17th 2019
35
LOL @ the time it was considered a shrewd move
Feb 17th 2019
39
      when you give up assets to land a "star" then let that star walk...
Feb 18th 2019
40
           lol ol' rear-view mirror ass mf
Feb 18th 2019
42
                You don't think ownership looks at it like that? This recent AD trade...
Feb 18th 2019
43

Lobby Okay Sports topic #2687954 Previous topic | Next topic
Powered by DCForum+ Version 1.25
Copyright © DCScripts.com